![]() |
Britse kleuters kunnen gangsters kleuren
Britse kleuters kunnen gangsters kleuren
Er is ophef ontstaan in Groot-Brittannië omtrent een kleurboek voor jonge kinderen. In dit 'Gangsta Rap kleurboek' kunnen zij 30 afbeeldingen inkleuren van onder meer rappers 50 Cent en Ice T die poseren met vuurwapens en messen. Woedende ouders hebben van Topshop, de winkel die dit kleurboek voor zes Engelse ponden in de schappen heeft liggen, geëist dat alle exemplaren uit de verkoop worden gehaald. De winkel was tot nog toe niet bereikbaar voor commentaar. ![]() Fijn kleuren http://frontpage.fok.nl/nieuws/74399 :| ZIEK! :| laat ik politiek er maar buiten houden maar de wakkere mensen weten wel wat ik denk. :| |
Al eens naar de tekenfilms gezien van tegenwoordig? :roll:
Het is niet omdat u en ik misschien bloemetjes en beestjes inkleurden dat we stil moeten blijven staan. |
Citaat:
|
Fantastisch.
|
Niemand verplicht ouders om die sleuren te kopen. Er zijn genoeg tekenboeken voor handen met van die robots die elkaar naar de kloten laseren. Of met beertjes en huisjes en bergen en meertjes en katten en kindjes en auto's en bomen en geometrische figuren en ...
|
Citaat:
|
Citaat:
En zijn de dingen die je verbied en vermijd niet veel aantrekkelijker? |
ongeveer 30 jaar geleden denk ik was er een beweging op gang die de kinderen niet langer met speelgoedpistooltjes en dergelijke wilde laten spelen. Liever breien en poppen.
Voila ondertussen zijn de homo huwelijken wel al een feit geworden. En het was voorspeld. |
Citaat:
|
Ophef,ophef, ophef.
De ouders staan nog altijd vrij om te kiezen wat ze voor hun kinderen te kopen. Vind het overigens wel vet, ga er mij zelfs zo eentje aanschaffen ;-) |
On topic nu;
Citaat:
Typisch.. |
Citaat:
|
Citaat:
Op verschillende niveaus. |
Citaat:
Mijn kid wou ook steeds met poppen spelen en mijn ex vreesde ook dat hij daardoor homo ging worden. Dat ben je of dat ben je niet! Kieken! :-P (dat was tegen mijn ex he ;-) ) |
Nu nog het dagelijkse nieuws censureren.
|
de blanke kindjes zijn al zo zwak.
chemische melk, coveuses, zevenendertig inentingen... nu nog liefst bescherming tegen sex en geweld tot ze eenentwintig zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
een kind slaan heeft nog nooit een 'harde' volwassene tot resultaat gegeven. |
Citaat:
Voel dan maar eens aan je knokkels. En nu stop ik ermee, want een mens kan maar zo sarcastisch zijn :twisted: |
ge moet die kinderen niet in een cocon steken. De meest geharden hebben het allemaal zelf moeten uitzoeken. Het laatste wat een kind nodig heeft is wereldvreemdheid;
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be