Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Britse kleuters kunnen gangsters kleuren (https://forum.politics.be/showthread.php?t=83893)

Winterhamer 13 maart 2007 13:52

Britse kleuters kunnen gangsters kleuren

Britse kleuters kunnen gangsters kleuren

Er is ophef ontstaan in Groot-Brittannië omtrent een kleurboek voor jonge kinderen. In dit 'Gangsta Rap kleurboek' kunnen zij 30 afbeeldingen inkleuren van onder meer rappers 50 Cent en Ice T die poseren met vuurwapens en messen.

Woedende ouders hebben van Topshop, de winkel die dit kleurboek voor zes Engelse ponden in de schappen heeft liggen, geëist dat alle exemplaren uit de verkoop worden gehaald.

De winkel was tot nog toe niet bereikbaar voor commentaar.

Fijn kleuren
http://frontpage.fok.nl/nieuws/74399

:| ZIEK! :|

laat ik politiek er maar buiten houden maar de wakkere mensen weten wel wat ik denk.

:|

jurgen79 13 maart 2007 14:16

Al eens naar de tekenfilms gezien van tegenwoordig? :roll:
Het is niet omdat u en ik misschien bloemetjes en beestjes inkleurden dat we stil moeten blijven staan.

Beagle 13 maart 2007 15:45

Citaat:

dat we stil moeten blijven staan.
Als dat dan vooruitgaan moet voorstellen, laat ons dan maar achteruit gaan.

Bhairav 13 maart 2007 15:51

Fantastisch.

skaldis 13 maart 2007 16:13

Niemand verplicht ouders om die sleuren te kopen. Er zijn genoeg tekenboeken voor handen met van die robots die elkaar naar de kloten laseren. Of met beertjes en huisjes en bergen en meertjes en katten en kindjes en auto's en bomen en geometrische figuren en ...

Ozymandias 13 maart 2007 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Winterhamer (Bericht 2516654)
:| ZIEK! :|

laat ik politiek er maar buiten houden maar de wakkere mensen weten wel wat ik denk.

:|

Kom op zeg. Bannen, die handel. Verbranden, die kleurboeken. Ook ineens die waarop iemand huilt, want alles is toch happy ? Of klaag ze aan, omdat je kind je geschopt heeft nadat het dit inkleurde. En verban ook ineens alle tv-programma's met geweld in. :roll:

Laya 13 maart 2007 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ozymandias (Bericht 2517417)
Kom op zeg. Bannen, die handel. Verbranden, die kleurboeken. Ook ineens die waarop iemand huilt, want alles is toch happy ? Of klaag ze aan, omdat je kind je geschopt heeft nadat het dit inkleurde. En verban ook ineens alle tv-programma's met geweld in. :roll:

Vind ik ook, leven en laten leven, laat de ouders beslissen of ze dit willen voor hun kids, zoniet verwijderen ze ook best TMF-MTV en consoorten en bekijken elke film best zelf voor ze beslissen of ze hun kids laten kijken.
En zijn de dingen die je verbied en vermijd niet veel aantrekkelijker?

Mambo 14 maart 2007 21:21

ongeveer 30 jaar geleden denk ik was er een beweging op gang die de kinderen niet langer met speelgoedpistooltjes en dergelijke wilde laten spelen. Liever breien en poppen.
Voila ondertussen zijn de homo huwelijken wel al een feit geworden.
En het was voorspeld.

Heftruck 14 maart 2007 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 2521133)
ongeveer 30 jaar geleden denk ik was er een beweging op gang die de kinderen niet langer met speelgoedpistooltjes en dergelijke wilde laten spelen. Liever breien en poppen.
En het was voorspeld.

Ziehier een homo die graag met geweren speelt. Hoevelen heb ik er niet doodgeschoten als kind, ongeloofelijk gewoon.. Misschien schaf ik me ooit een echt exemplaar aan.

Kay_ 14 maart 2007 21:39

Ophef,ophef, ophef.
De ouders staan nog altijd vrij om te kiezen wat ze voor hun kinderen te kopen.

Vind het overigens wel vet, ga er mij zelfs zo eentje aanschaffen ;-)

Heftruck 14 maart 2007 21:41

On topic nu;

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Winterhamer (Bericht 2516654)
Woedende ouders hebben van Topshop, de winkel die dit kleurboek voor zes Engelse ponden in de schappen heeft liggen, geëist dat alle exemplaren uit de verkoop worden gehaald.

Zijn die ouders te lui om er op toe te zien dat hun kinderen die kleurboeken niet kopen ofzo? Hebben ze schrik voor het opvoeden van hun kinderen?

Typisch..

Mambo 15 maart 2007 09:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 2521177)
Ziehier een homo die graag met geweren speelt. Hoevelen heb ik er niet doodgeschoten als kind, ongeloofelijk gewoon.. Misschien schaf ik me ooit een echt exemplaar aan.

Te laat, geen geweren meer. Homowetten teisteren ons. ;-)

Ozymandias 15 maart 2007 09:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 2521133)
En het was voorspeld.

Dit is denk ik de domste opmerking die je ooit hebt gemaakt, Mambo.
Op verschillende niveaus.

Laya 15 maart 2007 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ozymandias (Bericht 2521956)
Dit is denk ik de domste opmerking die je ooit hebt gemaakt, Mambo.
Op verschillende niveaus.

euh... sarcastisch bedoeld? Hoop ik? Ik moest er toch es mee lachen ;-)
Mijn kid wou ook steeds met poppen spelen en mijn ex vreesde ook dat hij daardoor homo ging worden. Dat ben je of dat ben je niet! Kieken! :-P (dat was tegen mijn ex he ;-) )

Enter 15 maart 2007 11:05

Nu nog het dagelijkse nieuws censureren.

Mitgard 15 maart 2007 11:08

de blanke kindjes zijn al zo zwak.
chemische melk, coveuses, zevenendertig inentingen... nu nog liefst bescherming tegen sex en geweld tot ze eenentwintig zijn.

Enter 15 maart 2007 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2522233)
de blanke kindjes zijn al zo zwak.
chemische melk, coveuses, zevenendertig inentingen... nu nog liefst bescherming tegen sex en geweld tot ze eenentwintig zijn.

Gewoon erop slaan. Dat maakt ze harder.

Mitgard 15 maart 2007 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Enter (Bericht 2522251)
Gewoon erop slaan. Dat maakt ze harder.

hoezo?
een kind slaan heeft nog nooit een 'harde' volwassene tot resultaat gegeven.

Enter 15 maart 2007 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2522645)
hoezo?
een kind slaan heeft nog nooit een 'harde' volwassene tot resultaat gegeven.

Voel dan maar eens aan je knokkels.

En nu stop ik ermee, want een mens kan maar zo sarcastisch zijn :twisted:

Ambiorix 15 maart 2007 14:30

ge moet die kinderen niet in een cocon steken. De meest geharden hebben het allemaal zelf moeten uitzoeken. Het laatste wat een kind nodig heeft is wereldvreemdheid;

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be