![]() |
51% van de Nederlandstaligen is alvast voor een unitair België.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
best dat het merendeel der Belgen zich gelukkig bezighoudt met relevanter zaken.
|
:lol: ik lach mij een deuk nu :lol: sorry !!!!!
|
Citaat:
|
Zijn dit allemaal topics over dezelfde peiling? Maak eens een topic voor alle peilingen, dat is veel overzichtelijker. Kan je daarna bepalen wie er nog meer mensen moet overtuigen...
|
in het nieuwsblad van 5 maart 2007
Verdienen de koning en de koningin een plaats in de openbare gebouwen? Ja 42,87 % Nee 57,12 %:-P Hier winnen de republikeinen overduidelijk. (Maar op de website van het nieuwsblad is het resultaat van de poll al verdwenen, misschien onder druk van ... royalisten) in het nieuwsblad van 6 of 7 maart 2007 Er was ook een poll in het nieuwsblad over prinses Astrid <-> Rode Kruis (Maar op de website van het nieuwsblad is het resultaat van die poll ook al verdwenen, misschien ook al weer onder druk van ... royalisten) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ze zo'n onzin op het nieuws geven, dan moet het water toch wel tot aan hun lippen staan.
|
Citaat:
Let op, dat Vlaanderen onder water loopt is niet het probleem, maar dat die gasten allemaal een buitenverblijf in Wallonië hebben, en dus op termijn allemaal gaan verhuizen. Dat is het probleem. |
Citaat:
Na Wallonië en de RTBf, was het onze beurt om een docu-fictie voorgeschoteld te krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Deze morgen een nieuwe peiling in La Libre.
Maar de vervoording in de Vlaamse pers is anders dan in La Libre zelf: volgens de Vlaamse pers willen de Vlamingen Brussel niet als Belgische hoofdstad, volgens La Libre niet als Vlaamse hoofdstad. Trouwens, bij dergelijke 'referenda' is nuance oh zo belangrijk... Ik mag aannemen dat de ondervraagden de vraag in het Nederlands gesteld kregen. Is die vraag perfect naar het Frans vertaald zodat het antwoord nog klopt??? Ik heb mijn sterkste twijfels op er echt een zo goed als meerderheid bestaat om de faciliteiten te behouden. Ok, er is een meerderheid die er geen moer om geeft, maar om ze actief te behouden? Laat ons hopen, en daar geloof ik in, dat de Vlaamse politici hun programma ter dege behouden, ze doen trouwens op andere zaken ook al niet steeds wat de burger (zogezegd) wil :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be