![]() |
Domme vraag...
Is 't misschien een aardig idee
om hier 't rubriekje "Domme vraag..." toe te voegen? |
Wat is dat voor een domme vraag :lol:
|
Ik vraag, dus ik ben dom? Of hoe ging die uitspraak nu...
|
Er zijn geen domme vragen, enkel domme antwoorden.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Bewijs mij dan dat er 100% zekerheid is dat ze niet bestaan of bestaan hebben. :-D |
De domste vraag die ik ooit gehoord heb was van een sport-journalist.
Hij vroeg aan een voetballer uit het toenmalige joegoslavië wat hij het liefste wilde hebben: de kampioenstitel of vrede in zijn land. |
Citaat:
Ik kan me goed voorstellen dat jullie het haar nog een tijd moeilijk hebben gemaakt maar wees maar zeker dat er toen jongeren in die klas zaten die ook rare kronkels in hun hoofd hadden over misschien heel andere dingen, sex bijvoorbeeld. Je moet niet neerkijken op iemand omdat die iets niet weet wat voor jou vanzelfsprekend is, ik blijf erbij, domme vragen bestaan er niet, iedereen kan niet zo intelligent zijn als jij :roll: |
wat betekent het symbool "e" (tamelijk ronde druk) eigenlijk naast de inhoud op voedingswaren ? en waar staat ze voor ?
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() De Komodovaraan, ook wel Komododraak genoemd :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
ps t betekent 'gemiddelde inhoud' ben het gisteren gaan opzoeken, mijne kleine vroeg dat ... staat ongeveer overal op (van spuitwater tot rozijnen) ... en niemand wist t ... oplettend van ons hé :oops: |
Citaat:
|
Citaat:
ik herinner me er nog zo eentje waar ik 'mee zat' in mijn puberteit ... 'hebben blonde meisjes ook een blond poesje ?' maar ik heb t de leraars nooit durven vragen ... ben wel op empirisch onderzoek gegaan na een tijdje ... maar ik viel eigenlijk altijd op donkere meisjes ... dus eigenlijk weet ik het nog niet hé :-P |
Weet er iemand hoe ik die tippex van mijn pc scherm moet verwijderen? vroeg het blondje
|
Dom is relatief.
|
Citaat:
|
Citaat:
I have the answer :-P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be