![]() |
Terwijl de andere homotopic bijna aan 4000 posts zit, heb ik het ultieme argument gevonden dat aantoont dat dat homoseksualiteit niet pervers is. Aan de hand van wetenschappelijk onderzoek ( :wink: ) kunnen we tot die conclusie komen. Inderdaad, het aangehaalde onderzoek stelt vast dat een meerderheid van het mannelijk geslacht kickt op niet-onaantrekkelijke lesbische vrouwen in actie. Als we veronderstellen dat slechts een minderheid van de mannen perverten zijn die kicken op onnatuurlijke zaken, dan is de conclusie duidelijk dat homoseksualiteit niet pervers is.
P.S. Kent iemand het mailadres van Alexandra Colen? |
Wist je dat ze ook zeggen dat Homoseksualiteit "natuurlijk" is??
Net als een hetero te zijn is homoseksualiteit ook natuurlijk!! Enkel heb ik hier me bedenkingen bij! |
Wetenschappelijk gezien zijn homosexuelen een uitstervende soort en dus een doodlopende tak in de menselijke evolutie. Ze zijn pervers omdat ze hun geslachtsorganen niet gebruiken voor het doel waarvoor ze dienen (penis in de vagina steken). Vanuit hetzelfde standpunt noem ik pijpen, zelfbevrediging en anale sex ook pervers maar als ik het doe schreeuw ik het tenminste niet van alle daken, eis ik tenminste niet dat leerlingen op school hier voorlichting over krijgen en hou ik mijn perverse neigingen rustig voor mezelf.
Ik voel tenminste niet de aandrang om in een t-shirt rond te lopen met de tekst "leve mijn plastieken vriend", "touche pas �* mon dildo", "zweepje fijn pleziertje mijn", "bef jij of pijp ik ?" of deze op spandoeken mee te dragen. Dat zou pas pervers zijn ! |
Citaat:
|
[quote="S."]
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Superstaaf, uw conclusie doet ook al niet terzake, tenzij de dinosauriërs homosexueel zouden geweest zijn... wat niet wetenschappelijk kan worden aangetoond. |
Citaat:
De enige conclusie die je hieruit kan trekken, is dat homoseksualiteit niet pervers is. Ben ik echt de enige die dat enorm logisch vindt? |
Citaat:
|
Citaat:
:D :D :D |
Citaat:
Proficiat! 8) |
Citaat:
|
Citaat:
Uiteraard doen de uitgestorven dinosauriërs niet ter zake. Om een of andere reden zijn die uitgestorven, en het ware belachelijk om die reden reden dan ook als pervers te bestempelen. Dezelfde redenering maak ik ook voor homo's. Het is niet omdat hun gedrag niet tot procreatie leidt, doch tot uitsterving dat het daarom noodzakelijk een perversie is! :lol: :lol: :lol: |
Citaat:
En met twee speelse vrouwen in bed is voor een man een veel grotere fantastie als 2 keer achter elkaar met één speelse vrouw in bed (dan wel de tweede keer een ander). Waarom is dat denkt U? |
Citaat:
En inderdaad, op basis van zulke bewering verklaar je niemand pervers. Hetgeen ik in bold heb aangeduid vind ik persoonlijk wel een opmerkelijke uitspraak. |
Citaat:
WAT EEN PERVERSIE! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be