![]() |
Citaat:
|
Citaat:
De meesters in het kopiëren van initiatieven. |
Maar voor de rest zijn ze niet voor een cordon hoor, oh neen! :lol: :lol: :lol: :lol:
Is er überhaupt nog iemand die dat partijtje ernstig neemt? |
ze doen maar, leiver naast elkaar lopen in plaats van samen te werken :( de groootheidswaanzin van Geert za afgestraft worden nog voor de verkiezingen :? en dat zou spijtig zijn :cry:
|
Ik vind het ook een beetje laat. Als ze het echt meenden dan hadden ze er al wel eerder mee kunnen komen lijkt me. Misschien hopen zij nu dat er hier VLD-ers en CD&V-ers zich komen aansluiten. Ik vrees alleen dat ze een beetje te laat zijn.
En een copy is nooit beter dan het origineel hé. |
Belachelijke reactie van nva. stap toch gewoon mee in die aktie en begin weer niet te zeveren.
|
Een goed N-VA initiatief .
Hierdoor kan VLD en ook CD&V zonder dat ze hun cordon doorbreken, toch een aktie steunen tegen het vreemdelingenstemrecht. Daar waar het Blok initiatief, eigenlijk meer bedoeld was om op een onrechtstreekse wijze het cordon te trachten te doorbreken. Blok is met zijn opzet totaal mislukt, en het cordon staat er steviger dan voorheen. Weer stelde het BLOK zijn “EIGEN BLOK EERST” boven het belang van de strijd tegen migrantenstemrecht. Nu maar eens zien wie het echt goed meent met de strijd tegen migrantenstemrecht. Ik kijk benieuwd toe, of het BLOK het N-VA initiatief zal steunen, want enkel dit initiatief kan de partijgrenzen overstijgen. Zie maar naar het goedgekeurd N-VA voorstel rond de grotere kieskringen. |
Storme licht het als volgt toe: "In sommige dossiers moeten we over de ideologische grenzen durven stappen en met de verschillende Vlaamse partijen een front vormen. Er worden te vaak beslissingen genomen, zonder dat daar in Vlaanderen een meerderheid voor is." En gaat Storme verder: "Alle Vlaamse krachten moeten gemobiliseerd worden om datgene te realiseren waar er in Vlaanderen een meerderheid voor bestaat: geen stemrecht voor vreemdelingen."
|
Citaat:
|
Wat hoopt Bourgeois hier mee te bereiken?
Dat hij wat kruimels krijgt die van de tafel vallen van de grote partijen? Het is een zielige vertoning van een partijvoorzitter die spartelt voor zijn politieke verder bestaan. Het is gewoon paniekvoetbal van Bourgeois. :roll: Dat hij eens laat zien dat hij ballen aan zijn lijf heeft en mee het http://www.stopvreemdelingenstemrecht.org/ steunt. |
Matthias Storme steunt Comité
Wie zich niet stoort aan al die dreigementen is Matthias Storme, een bestuurslid van de N-VA. "Ik vrees dat Geert Bourgeois niet erg content zal zijn. Ik weet niet of ik op het matje wordt geroepen. We zien wel.", zegt Storme in een reactie. ![]() |
Citaat:
Aan de andere kant vind ik het wel verheugend vast te stellen dat het cordon nog steeds werkt. Maar of dat op korte termijn positief gaat zijn betwijfel ik wel. Gelukkig denk ik op langere termijn. |
Lees onderstaande en vervang Jezus door Filip Dewinter en Judas en Petrus door boer swa! Laten we hopen dat hij het vb van Petrus zal volgen!
"Zwakheid kan in Sterkte veranderen" In dit hoofdstuk lezen we het droeve verhaal van verraad. Judas heeft Jezus nooit begrepen; hij heeft altijd gedacht dat de boodschap van zijn Meester bedoeld was om Zijn volgelingen wereldse macht te geven. Hij kon niet begrijpen dat persoonlijke ambitie niet belangrijk was, dat men de anderen moet dienen om groot te worden. Daarom heeft Judas Jezus verraden; hoe vaak doen wij niet hetzelfde om precies dezelfde reden? Lukas 22 geeft ons ook een prachtig beeld van het Laatste Avondmaal, waarbij er een diepe relatie tot stand kwam. Dit zou een van de belangrijkste kenmerken van het christendom worden: een diepe, geestelijke verbondenheid van gelijkgestemde gelovigen, rondom de figuur van Christus. En in dit hoofdstuk lezen we ook een van de meest dramatische menselijke geschiedenissen uit de Bijbel: het tragische verhaal van Petrus, die heftig protesteerde tegen de gedachte dat hij ooit Jezus zou verloochenen. Maar Jezus wist dat hij Hem drie maal zou verloochenen nog voor de haan gekraaid zou hebben. Toen de soldaten Jezus arresteerder op de Olijfberg vluchtten de discipelen angstig weg. Maar Petrus volgde zijn Meester op een afstand naar het huis van de hogepriester. Petrus ging daar bij het vuur zitten en tot drie maal toe werd hij door omstaanders herkend als een volgeling van Jezus. Drie maal ontkende hij dit. En toen hoorde hij een haan kraaien. En precies op dat moment keek Jezus, omringd door de soldaten, in de richting van Petrus. Petrus herinnerde zich wat Jezus had gezegd en weende bitter. Maar later werd diezelfde Petrus een sterke personlijkheid die leefde en stierf voor zijn Heer. Wanneer wij zwak zijn geweest en hem verloochend hebben – en wie van ons heeft dit nooit gedaan? – kunnen wij ook sterk worden". |
Citaat:
Idioot! Het initiatief van o.m. VB heeft de partijgrenzen al lang overschreden (VB-LA-VLD-CD&V-NVA'er Storme) Dus het VB hoeft helemaal geen NVA initiatief te steunen. Waarom zou het zijn eigen initiatief moeten intrekken tvv van een initiatief dat 1. pas later tot stand kwam 2. enkel bestaat om het VB precies tegen te werken ? De NVA heeft hiermee enkel haar ware gelaat laten zien: een bende schaamteloze copycats die er alles aan willen doen om met hun mediageil smoelwerk in de actualiteit te blijven. |
Overgeplaatst !
Citaat:
Er is plaats voor twee Vlaamse partijen, met op maatschappelijk vlak andere accenten. En als het water tussen beiden wat te diep is moet elke democraat dit kunnen aanvaarden. Het Blok wil daaentegen de N-VA vernietigen, en heeft daar de laatste maanden enorm veel energie in gestopt. Van "Judassen" gesproken... :? |
Citaat:
:lol: :lol: :lol: :lol: op welk vlak zijn er verschillen? De nva is een goedkope kopie van het Blok! Ietsje softer natuurlijker om aanvaardt te worden door het clubje machtspartijen! En welke initiatieven heeft het blok ondernomen om de nva te vernietigen? Je hebt het toch niet over de PM van Filip De Man? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Blokkertjes zijn weer goed bezig met stampen naar N-VA.
Maar ja, dat zijn we na 2,5 jaar aan gewoon geworden. In elk geval is de opzet van het BLOK TOTAAL mislukt. Zowel CD&V als VLD hebben nogmaals met veel nadruk bevestigd dat het CORDON onverminderd gehandhaafd wordt. Daarom is enkel een initiatief van N-VA zinvol. Daar kunnen alle partijen, die tegen migrantenstemrecht staan, zonder cordon hun steun aan verlenen. Dat het N-VA initiatief te laat komt, klinkt vals uit BLOK monden. Ook het Blok initiatief komt 8 maand te laat. De beslissing voor migrantenstemrecht is definitief gevallen in Juli 2003 , toen het regeerakkoord gestemd werd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be