Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Idols: enkele kandidaten uit Nederland (https://forum.politics.be/showthread.php?t=8407)

Tantist 20 januari 2004 11:46

Schitterend gewoon! Vooral Herman en die Wes nadoet zijn geweldig

Marlon
JoshuaStefan
BennieDennis1Jeffrey
Jack
:!: Wes
Milan
Robert Jan
Kevin
Dennis2
Roshana
Ron
:!:Herman

[size=6]De ultieme vernedering...[/size]

Ik kan haast niet wachten op de Vlaamse versie :twisted:

DaBlacky 20 januari 2004 19:20

1 woord:

[size=7]GEWELDIG[/size]

Zelden nog zo goed gelachen. Iedereen die breedband heeft: afhalen!!

Véronique 20 januari 2004 19:38

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Amai, lang geleden dt de tranen uit mijn ogen rolden van het lachen

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Spelev 20 januari 2004 19:41

Op sommige momenten erg en op andere :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Dimitri 20 januari 2004 20:15

Verdomme! Ik heb nog nooit naar Idols gekeken en die competitie boeit mij totaal niet, maar ik wist niet dat er ook van die kneusjes tussenzaten. Dit is supergoeie televisie! :lol:

Die Herman, zou die echt zijn? :lol: :lol: :lol:

C uit W 20 januari 2004 20:41

HERMAN HERMAN HERMAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een talent!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Zeno! 20 januari 2004 21:06

Hilarisch! :P

Jeroen 21 januari 2004 00:01

Antoon 21 januari 2004 01:11

:rofl:

Tantist 21 januari 2004 18:20

Ik heb er even een poll van gemaakt. Mijn voorkeur is duidelijk: Op 1: Wes, en op 2: Herman.

Spelev 21 januari 2004 18:24

Het valt te zien wat je met 'beste' wilt zeggen. :wink:

Spelev 21 januari 2004 18:27

Ik heb gestemt op Kevin en zijn John Travolta.

Tantist 21 januari 2004 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AJL'er
Het valt te zien wat je met 'beste' wilt zeggen. :wink:

Grappigste :twisted:

Tantist 21 januari 2004 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AJL'er
Ik heb gestemt op Kevin en zijn John Travolta.

Die is inderdaad wel het zieligste. Hij weet dat hij geen talent heeft, maar doet mee om te zien of ie misschien wel talent heeft. Samen met de toon waarop hij het zegt, is het zo zielig... :twisted:

Ik vind de zonnebril van diene die Wes nadoet zalig, vooral als hij hem afdoet op vraag van de jury. Ook hoe hij zit te kakelen op het einde is mega. En vergeten we de handjes en de twee korte kreetjes in het begin niet. Zalig!

Supe®Staaf 21 januari 2004 19:37

Pijnlijk. :? 8O
Vragen ze die mensen toestemming om dat uit te zenden of te verspreiden?
Ik voel er mij niet echt goed bij.

Ik probeer uit te vissen waarom.
Ook al dat denigrerende wegzenden en smiechelen en uitlachen.
Daar gaat die jury m.i. evengoed af.
Het ontbreekt hen misschien meer aan tact als de kandidaten aan talent.
Zeg gewoon bij dergelijke pijnlijk gebrek aan zelfkennis en inschatting van capaciteiten:"Neen, toch niet, bedankt en tot ziens"

Pfffffff.

Dimitri 21 januari 2004 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Pijnlijk. :? 8O
Vragen ze die mensen toestemming om dat uit te zenden of te verspreiden?
Ik voel er mij niet echt goed bij.

Ja, ze gaan bij voorbaat akkoord met uitzending. Anders doe je niet mee met zo'n tv-programma natuurlijk.
Citaat:

Ik probeer uit te vissen waarom.
Ook al dat denigrerende wegzenden en smiechelen en uitlachen.
Daar gaat die jury m.i. evengoed af.
Het ontbreekt hen misschien meer aan tact als de kandidaten aan talent.
Zeg gewoon bij dergelijke pijnlijk gebrek aan zelfkennis en inschatting van capaciteiten:"Neen, toch niet, bedankt en tot ziens"
Probeer jij bij dit soort gevallen je lach maar eens in te houden. :lol:

Deze discussie heeft in Nederland uiteraard ook gewoed: moeten kandidaten niet tegen zichzelf in bescherming genomen worden, kun je alles zomaar uitzenden? Maar ik denk dat iedereen weet waar 'ie aan begint, zeker nu de eerste serie al op tv geweest is, en je loopt gewoon het risico om af te gaan. Als je daar niet tegen kan, moet je er niet aan beginnen. Ik neem aan dat dat bij aanvang ook wel duidelijk gemaakt wordt aan de deelnemers.

alpina 22 januari 2004 01:34

1 woord: pijnlijk!!

Ik vind het eigenlijk eerder om mee te wenen dan om mee te lachen. :?

Supe®Staaf 22 januari 2004 08:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri
Deze discussie heeft in Nederland uiteraard ook gewoed: moeten kandidaten niet tegen zichzelf in bescherming genomen worden, kun je alles zomaar uitzenden? Maar ik denk dat iedereen weet waar 'ie aan begint, zeker nu de eerste serie al op tv geweest is, en je loopt gewoon het risico om af te gaan. Als je daar niet tegen kan, moet je er niet aan beginnen. Ik neem aan dat dat bij aanvang ook wel duidelijk gemaakt wordt aan de deelnemers.

Ik vraag me af, of de kandidaten zichzelf genoeg inschatten om vooraf te beseffen dat ze zullen afgaan.
Waarschijnlijk is kennisname van de vorige 'sukkels' niet afdoende, en geloven ze nooit dat ze in dezelfde boot belanden.
Ik vraag me af wat eigenlijk voor de makers op de eerste plaats komt. Het ontdekken van een talent, of het creëren van hilariteit en/of plaatsvervangende schaamte op de kap van onkundige schlemielen.

Tantist 22 januari 2004 16:14

Tja, misschien beseffen die kandidaten zelf niet dat ze niet kunnen zingen, maar geef toe: als je met 7 jankende katten op een voetbalveld staat, moet je toch ook wel weten dat er iets niet klopt.

Supe®Staaf 22 januari 2004 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Tja, misschien beseffen die kandidaten zelf niet dat ze niet kunnen zingen, maar geef toe: als je met 7 jankende katten op een voetbalveld staat, moet je toch ook wel weten dat er iets niet klopt.

Ik had wel sympathie voor die kerel (Stefan) die tegen de zelfgenoegzame jury inging.
Van hun verstoordheid wegens tegensputteren, genoot ik.
Hun arrogante bakhuis schoof uit, en eventjes kwam er een barst in hun zelfaangemeten status van goddelijke rechters. :wink:

Ik vraag me af of het op arrogante wijze afkraken van de deelnemers deel uitmaakt van de show.
Zoja, dan wens ik dat er ooit een paar kerels met lef, die shit-jury op hun nummer zet, i.p.v. zich onderdanig als lammeren naar de slachtbank te laten voeren. Arrogante betweterige dikkenekken, oetlullen, zelfvoldane scheefzeikers. :evil:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be