![]() |
Pikant:Peruviaans model wast Chileense vlag van lijf in fontein
Ik vond het een beetje te lichtvoetig om te posten in Internationale Politiek :-) :
Reina Loo is een Peruviaanse die hier de Chileense vlag van zich afwast in een fontein in Lima. Die andere vlag is de Peruviaanse. De reden is een dispuut over land dat Chili afnam van Peru (en Bolivië) op het einde van de negentiende eeuw. http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/03/14/494963.html Het is een keer iets anders.:-o |
Lijkt me meer een stunt om als model aan de bak te komen. :?
|
*Gaat naar Vlaanderen om Waalse vlaggen te spotten*...
|
*Gaat terug naar Nederland om de Belgische vlag op de Dam in Amsterdam te plaatsen met een bord : België Barts .....Ja Mensen het Barst uit elkaar als een Uitgekookt Ei*
|
Citaat:
|
ik heb het aangepast ik ga naakt het strand op van de zomer en zal naar de wc gaan en me **** af vegen met de Belgische vlag .....en dat allemaal op Camera :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Belachelijk dat er nog altijd zulke problemen worden gemaakt rond naaktheid :roll: |
Matrak moeten wezen
Het had mijn matrak moeten wezen matrak moeten wezeeeen ! het had mijn matrak moeten wezen ! |
Die mag er bij mij ook eens haar vlag komen afwassen en haar tietjes? Meer moet dat niet zijn !!!
|
het mocht van mij een stuk meer bloot zijn :-D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be