![]() |
Wanneer behandelen ze dit eens in 'Kassa' 'Radar' en 'Opgelicht'?
Bel 0900-xxxxxx en wacht totdat u de stem hoort die zegt: “Welkom bij de
Jomanda infolijn” Deze telefoonlijn is 24 uur per dag bereikbaar. U heeft 5 opties Nr. 1: Voor directe hulp via Jomanda’s stem Nr. 2: Voor het laten instralen van water. U vult lege flessen met water uit de kraan en zet deze voor de telefoon neer. --------------------------------------------- Wie oh wie stelt hier Kamervragen over? |
Re: Wanneer behandelen ze dit eens in 'Kassa' 'Radar' en 'Opgelicht'?
El Bukkake Doctore Originale in
<[email protected]> : > Wie oh wie stelt hier Kamervragen over? Is er iets mis mee dan? Voor ¤10,- per fles wil ik jouw water ook wel instralen hoor :-) Op een dozijn geef ik je ¤20,- korting. Groet, Peter -- mailto:[email protected] |
On Thu, 15 Mar 2007 08:10:57 +0100, El Bukkake Doctore Originale
<[email protected]> wrote: >Bel 0900-xxxxxx en wacht totdat u de stem hoort die zegt: “Welkom bij de >Jomanda infolijn” > >Deze telefoonlijn is 24 uur per dag bereikbaar. U heeft 5 opties > > Nr. 1: Voor directe hulp via Jomanda’s stem > Nr. 2: Voor het laten instralen van water. U vult lege flessen met >water uit de kraan en zet deze voor de telefoon neer. > > --------------------------------------------- > >Wie oh wie stelt hier Kamervragen over? Iedereen kan in Nederland een dergelijke telefoonlijn beginnen. Het is niet tegen de wet. Yvonne |
"Yvonne" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > On Thu, 15 Mar 2007 08:10:57 +0100, El Bukkake Doctore Originale > <[email protected]> wrote: > >>Bel 0900-xxxxxx en wacht totdat u de stem hoort die zegt: "Welkom bij de >>Jomanda infolijn" >> >>Deze telefoonlijn is 24 uur per dag bereikbaar. U heeft 5 opties >> >> Nr. 1: Voor directe hulp via Jomanda's stem >> Nr. 2: Voor het laten instralen van water. U vult lege flessen met >>water uit de kraan en zet deze voor de telefoon neer. >> >> --------------------------------------------- >> >>Wie oh wie stelt hier Kamervragen over? > > Iedereen kan in Nederland een dergelijke telefoonlijn beginnen. Het is > niet tegen de wet. > > > Yvonne Ik vind het wel humoristisch. Een kopje koffie werkt ook ;-) Groetjes, Wim |
On Mon, 19 Mar 2007 13:02:17 +0100, "Nieuwe Computer"
<donderopjekrijgtmenooitmeerinjekillfiledusverande [email protected]> wrote: >"Yvonne" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> On Thu, 15 Mar 2007 08:10:57 +0100, El Bukkake Doctore Originale >> <[email protected]> wrote: >> >>>Bel 0900-xxxxxx en wacht totdat u de stem hoort die zegt: "Welkom bij de >>>Jomanda infolijn" >>> >>>Deze telefoonlijn is 24 uur per dag bereikbaar. U heeft 5 opties >>> >>> Nr. 1: Voor directe hulp via Jomanda's stem >>> Nr. 2: Voor het laten instralen van water. U vult lege flessen met >>>water uit de kraan en zet deze voor de telefoon neer. >>> >>> --------------------------------------------- >>> >>>Wie oh wie stelt hier Kamervragen over? >> >> Iedereen kan in Nederland een dergelijke telefoonlijn beginnen. Het is >> niet tegen de wet. >> >> >> Yvonne > >Ik vind het wel humoristisch. Een kopje koffie werkt ook ;-) > >Groetjes, >Wim > Zeer juist. Ik straal elke dag water in. Via een filter en drie koffielepels Douwe Egberts Black Label. Dat water heeft werkelijk bijzondere kwaliteiten: je gaat helder denken, voelt je opgeruimd en fris en vol energie. Lange leve het instralen! Fullator |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be