![]() |
Oké, wie kent er iemand die wel treinen kan laten rijden?
De NS heeft in al haar wijsheid kennelijk besloten dat er niet meer voor het normale tarief op en neer gereisd mag worden tussen België en Nederland. Ga zo door jongens...
|
Let op, dit is nog maar het begin van nog meer spoorellende.
En ondertussen rijden ex-NMBS locs hier in NL steeds meer goederentreinen. ![]() |
Zeker dat ze ex-NMBS zijn? Ik zie af en toe ook een SNCF loc in Antwerpen hoor.
En dat ze de gewone Beneluxtrein willen afschaffen, dat zat er al langer aan te komen. Kijk maar naar onze verbindingen met Duitsland. |
Citaat:
De Betuwelijn wordt ook een drama, geen enkele particuliere spoorwegmaatschappij zal gebruik maken van de bovenleiding die qua stroomsterkte niet aansluit op dat van de DB-AG. Nieuwe zware diesellocs zijn sterk in opmars. |
Zo lang dat ze die nederlandse trein, die stopt in mechelen en brussel noord, niet opheffen is het allemaal goe :)
Anders zal ik weer de stoptrein moeten nemen :( |
Citaat:
|
Citaat:
Maar er zijn idd plannen om de Bebeluxtreinen op een zijspoor te zetten. ![]() De oudste Beneluxtreinen: ![]() |
Vind ik best raar, ik neem de bewuste trein regelmatig, (Antwerpen-Mechelen), en heb steeds moeite om een zitje te vinden. Ik kan me dus niet voorstellen dat er problemen met de rendabilitiet zijn. Het zal wel zoals gewoonlijk zijn, de goedkopere alternatieven worden afgeschaft om meer winst te kunnen maken. Nu ja mij niet gelaten, ik heb gehoord dat met de nieuwe HST verbinding het traject Antwerpen-Amsterdam nog ong een uur zou duren, als ze er in slagen het tarief nog ietwat democratisch van prijs te houden vind ik het een vooruitgang.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be