![]() |
De bolivariaanse revolutie: video
http://video.google.nl/videoplay?doc...avez+venezuela
er wordt mooi verwoord wat er gaande is: het neoliberalisme vaagt volkeren en culturen van de kaart en vormt éen globalistisch "virtueel parlement" dat wordt geregeerd door multinationals, wereldbanken, holdings,enz. De revolutie moet een revolutie van volkeren worden, of zal niet worden! |
Citaat:
|
Citaat:
het internationalisme is een lege doos, het is een utopie. uw "linksglobalisme" is nooit gelukt en zal ook nooit lukken. |
Citaat:
De veelvuldige banden die er met andere landen worden aangegaan getuigen ook een redelijk internationaal kader. En volgens mij Deelt Chavez nog steeds de zelfste droom met Bolivar om een eengemaakt Latijns Amerika te bekomen. Maar in princiepe kan ik er wel inkomen als je zegt dat de Bolivariaanse revolutie gedeeltelijk op nationalisme steunt. |
De revolutie zal libertarisch zijn, of zal niet zijn!
|
Citaat:
Da's iets anders dan het proberen opleggen van het eigen systeem wat uiteraard neigt naar imperialisme waar Chavez zo hard tegen ageert. |
Citaat:
|
De revolutie zal proletarisch zijn of zal niet zijn.
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
die ruiters zien er echt wel proletarisch uit eh, zo uitgemergeld :D
|
Citaat:
"De revolutie zal proletarisch zijn of zal niet (proletarisch) zijn." Je moet er maar op komen! Proletariër heeft gelijk! :-D (:-D ) |
De revolutie zal vooral problematisch zijn.
|
Citaat:
zo'n groot woord hé, maar dat kan even goed een grondige sociale en economische hervorming zijn zonder dat er éen gewonde "moet" vallen |
haal mijn droom nu eens niet onderuit
|
In Terzake hoorde ik vandaag dat de Vlaamse regering een wapenvergunning weigerde aan kameraad Chavez.
|
De revolutie zal nodig zijn, of ze zal niet komen.
De revolutie zal (insert word here) zijn, of ze zal iets anders zijn. Wie zal het zeggen? |
Citaat:
|
Citaat:
Mét streepje.8-) |
In de draad Wat is links?, schreef Guerin
"De revolutie zal plezant zijn of niet zijn." :-D Dat vind ik de beste revolutie-onliner tot nu toe. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be