![]() |
De Nederlanden: Vlagverkiezingen
Mocht Heel-Nederland (eventueel Groot-Nederland) ooit werkelijkheid worden, hoe zou je dan willen dat de vlag er uit zou zien?
Er zijn al enkele voorstellen gedaan, en ik verwacht (en hoop) dat er veel meer voorstellen zullen komen. Voorstel Liberalist: Voorstel Bovenbuur #1: ![]() Voorstel Bovenbuur #2: Voorstel Burry #1: ![]() Voorstel Burry #2: Veel succes met stemmen en met painten, Photoshoppen, of wat dan ook...;-) |
Wat een gedrochten. Kunnen we niet gewoon een neutrale, witte vlag kiezen? :?
|
Wat kan hier nou tegenop?
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
![]() 8-) |
Citaat:
|
Benenlux-Vlag:
![]() |
Citaat:
|
Serieus nu, ik kieze deze;
Citaat:
|
![]() ![]() |
Dit is enige min of meer officiele vlag, of dat was ze ooit eens.
![]() |
Die leeuw die de liefde bedrijft met die haan is echt wel hilarisch :rofl:
|
euh
|
Ik zal maar geen heraldische opmerkingen maken zeker :-)
Nu, kijk, ik vind de Nederlandse vlag gepast, daar hebben zeg maar Vlaanderen en Nederland nog samen onder gestreden, en ik vind ze zeer mooi. Maar iedereen die zal aanvaarden is de vraag. Als we een alternatief willen, dan zou ik nog wat verderzoeken. |
Citaat:
Maar de vlag doet er voor mij niet toe, voor mijn part mag het zelfs deze zijn: ![]() |
Hertog, naar aanleiding van
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=101 had de unie van Utrecht een vlag?8O |
Citaat:
|
een grote vlaamse leeuw en in het rechter bovenhoekje een klein rood-wit-blauw vlagje;-)
|
Citaat:
Nee, de Unie van Utrecht vormde later de zeven verenigde provincien met de princenvlag als vlag (rood(oranje)/wit/blauw) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be