Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Gratis onbeperkt bellen ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=84301)

==>The Answer<== 16 maart 2007 12:02

Gratis onbeperkt bellen !

U hoort (leest) het goed !!

Klik

Griffin 16 maart 2007 12:17

Ik heb al een belvinger :(

Marlientje 1 april 2007 00:22

?

Internaut 1 april 2007 00:30

www.trektuwplant.be

met Telenet kan je gratis en onbeperkt bellen naar alle vaste en nationale nummers en dat 24 uur op 24

BigF 1 april 2007 08:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Internaut (Bericht 2573840)
met Telenet kan je gratis en onbeperkt bellen naar alle vaste en nationale nummers en dat 24 uur op 24

Gratis??

Kijk eens op uw factuur. Telenet is niet beschaamd om voor een product als FREEphone geld te vragen hoor.

jurgen79 1 april 2007 09:01

Moest iedereen nu eens Skype gebruiken hé...werkt uitstekend.
En gesprekken skype-skype zijn gratis + gecombineerd gebruik met een vaste lijn is ook mogelijk tegenwoordig.

Jazeker 1 april 2007 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 (Bericht 2574163)
En gesprekken skype-skype zijn gratis + gecombineerd gebruik met een vaste lijn is ook mogelijk tegenwoordig.

Ik ben nog aan het wachten tot die draadloze skype telefoontjes betaalbaar worden ;-)

jurgen79 1 april 2007 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2574342)
Ik ben nog aan het wachten tot die draadloze skype telefoontjes betaalbaar worden ;-)

Valt toch redelijk mee van prijs...heb mij zo een wifi toestel en ben er zeer content over. Ook heb ik het op mijn PDA draaien en daar werkt het redelijk goed op.

Jazeker 1 april 2007 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 (Bericht 2574345)
Valt toch redelijk mee van prijs...heb mij zo een wifi toestel en ben er zeer content over. Ook heb ik het op mijn PDA draaien en daar werkt het redelijk goed op.

Mja, maar ik heb geen wireless router dus wacht ik op het betaalbaar worden van een modelletje dat een zendertje op de usb kan aansluiten.

jurgen79 1 april 2007 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2574352)
Mja, maar ik heb geen wireless router dus wacht ik op het betaalbaar worden van een modelletje dat een zendertje op de usb kan aansluiten.

Tip : http://accessories.skype.com/item?SI...515&sku=951020

Heb je zelfs geen pc meer nodig en is zowel skype als vaste lijn gecombineerd.

Jazeker 1 april 2007 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 (Bericht 2574398)
Tip : http://accessories.skype.com/item?SI...515&sku=951020

Heb je zelfs geen pc meer nodig en is zowel skype als vaste lijn gecombineerd.

Klinkt goed maar helaas pindakaas. Ik zit bij chello.be en die doen mac address scanning. Daardoor kan ik maar 1 toestel op mijn breedbandconnectie zetten en dat is tot nader order liefst mijn pc ;-). Vrij vervelend (bij telenet kon ik meer pc's gebruiken op het standaard abo) maar aan de andere kant heeft chello wel een 40 GB datalimiet wat wel beter is dan telenet.

Heftruck 1 april 2007 11:15

Sjah, zolang ik het niet buitenhuis kan gebruiken, koop ik er geen toestel voor. Ik gebruik Skype al wel om te bellen als ik thuis ben.

jurgen79 1 april 2007 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2574415)
Klinkt goed maar helaas pindakaas. Ik zit bij chello.be en die doen mac address scanning. Daardoor kan ik maar 1 toestel op mijn breedbandconnectie zetten en dat is tot nader order liefst mijn pc ;-). Vrij vervelend (bij telenet kon ik meer pc's gebruiken op het standaard abo) maar aan de andere kant heeft chello wel een 40 GB datalimiet wat wel beter is dan telenet.

Nah, in april voert telenet een wijziging door.
Heb dit via mail gekregen een tijdje geleden...dus die klote upload limiet is eindelijk verleden tijd.

Beste Telenet-klant,
In de loop van de maand april wordt je beschikbare maandelijkse volume om gegevens te versturen (uploaden) en te ontvangen (downloaden) samengeteld. Dan kan je je volume gebruiken zoals jij dat wil.
Je hebt een ExpressNet Plus-abonnement.
Dat betekent dat je nu 15 GB kan downloaden en 3 GB kan uploaden.
Binnenkort beschik je over 18 GB die je kan gebruiken zoals jij dat wil.
Je zal net als vroeger op 'Mijn Telenet' je volumeverbruik kunnen volgen. De Telemeter zal uit één volumebalk bestaan in plaats van één balkje voor downloaden en één voor uploaden.

Jazeker 1 april 2007 11:27

Maar ik kan geen telenet meer nemen. Hier in Leuven hangt het ervan af of je appartementsblok op upc of op telenet is aangesloten. en 18 GB... nog altijd maar minnekes als je het vergelijkt met de buurlanden.

Mitgard 1 april 2007 12:35

ik wil helemaal niet gratis bellen.
ik wil betalen.

moet ge eens tegen een verkoper zeggen als die u weer een of andere 'gratis'-formule wilt aansmeren. :lol:

Lincoln 1 april 2007 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Barbarossa* (Bericht 2526238)
U hoort (leest) het goed !!

Klik

één april, wahahaha

van Maerlant 1 april 2007 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 (Bericht 2574163)

Ja, en voer twee gesprekjes met Skype, en uw uploadlimiet is bereikt :roll:

BigF 1 april 2007 17:19

gingen ze vanaf deze maand de up- en download niet samentellen bij telenet?

ik kan nu dertig gieg down en vijf gieg up en dat zou veranderen naar vijfendertig voor up en down samen dacht ik...

Percalion 1 april 2007 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2574583)
ik wil helemaal niet gratis bellen.
ik wil betalen.

moet ge eens tegen een verkoper zeggen als die u weer een of andere 'gratis'-formule wilt aansmeren. :lol:

Of tegen een politieker die mij een programma wil aansmeren! :D

jurgen79 1 april 2007 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 2575194)
gingen ze vanaf deze maand de up- en download niet samentellen bij telenet?

ik kan nu dertig gieg down en vijf gieg up en dat zou veranderen naar vijfendertig voor up en down samen dacht ik...

Klopt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be