![]() |
Aantal vreemdelingen in de gevangenissen.
Volgens De Morgen, het NIS en een speciale onderzoeksgroep van vijf universiteiten aangesteld door de Koning Boudewijn stichting bestaat de gevangenispopulatie uit 76,8% vreemdelingen. Van de 9.737 zijn er 7.477 van vreemde afkomst.
Bron |
Citaat:
Goeien truc dat naturaliseren om niet meer in statistiek te staan. Maar innerlijk blijven het moslims met hun eigen mentaliteit. :roll: En daar verandert een papierke nix aan. |
Citaat:
|
Citaat:
Niet op de boodschapper schieten hé. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Pff de enige conclusie die je daaruit moet trekken is dat er mee moeite moet worden gedaan om vreemdelingen uit hun ondergeschikte positie in de maatschappij te halen. Op die manier zal de criminaliteit daar dalen.
Het Vlaams Belang is echter TEGEN elke poging daarvoor, en bevordert zo dus eigenlijk de criminaliteit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe zit het met de groep autochtonen die onder de armoedegrens leven Zonlicht? Die is proportioneel een stuk groter dan de kansarme allochtonen. In de gevangenissen liggen de verhoudingen dan weer helemaal omgekeerd. En nu gij... |
Citaat:
Verder lijkt het mij wel interessant om te kijken naar de verschillen tussen de autochtonen en allochtonen die onder de armoedegrens leven. Ik geef toe dat ik niet weet of dit juist is of niet, maar ik stel me altijd voor dat de meeste arme autochtonen alleenstaande moeders zijn. Het lijkt me dan ook evident dat deze groep minder criminaliteit zou plegen. In dat licht is het vrij interessant om het verschil te bekijken tussen het aantal gedetineerde mannen en vrouwen. Voor Belgie bestaan de 9.573 gevangenen uit 9.170 mannen en slechts 403 vrouwen. Bijna 96% van de gedetineerden is dus mannelijk. Welke conclusies moet men daar uit trekken? |
Citaat:
|
Citaat:
Jij gaat ze allemaal een paar miljoen cadeau doen of zo? In een maatschappij is er altijd een "ondergeschikte" groep, of we dat willen of niet! Uiteraard zijn vreemdelingen zonder middelen van bestaan een "ondergeschikte" groep. We moeten bepalen welke hoeveelheid aan nieuwkomers we de kans kunnen geven om zich hier op te werken en zichzelf een beter bestaan te verschaffen. Duizenden Ocmw-klanten invoeren, zo zal het niet lukken... |
Citaat:
Dat betekent dat België tot nu toe "terre d'acceuil" was voor 200 �* 300 criminele Marrokaanse verrijkers. En dan maar leuteren over het selectieve vreemdelingenbeleid dat erop gericht is onze samenleving te verrijken ....Vreemde definitie van 'verrijking' hebben die paarse poco's. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En is dat nu net niet wat jij zo verderfelijk vindt? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be