![]() |
"Groen"
Beste tom:
Waarom is groen de laatste tijd achteruit gegaan ,zijn de mensen milieu onbewust geworden of ligt dat aan de charisma van de partij zelf (een tekort aan dynamiek)? Mvg. |
Of ligt het misschien aan het feit dat groen! zich links van de SP-A profileert en daardoor steeds minder kiezers weet te bekoren?
|
Citaat:
|
Groen is nooit groen geweest maar rood en grijs
het zal me ook niks verbazen dat iedereen in Groen! vlees vreet |
Citaat:
Groen! is jammer genoeg al lang niet meer de sympathieke partij die door pater Versteylen opgericht werd. :cry: |
Citaat:
|
2 Bijlage(n)
Citaat:
ALLES BEHALVE ROOD, zij zijn de eerste partij die deze eigenontwikkelde ideologie gebruikt! een duurzame, ecologische en sociale economie. Hier merk je hét verschil tussen de sossen en Groen! SPA pakt het milieu aan op een ordinaire manier, groen niet. Zij zijn veel duurzamer. |
Linkse vogel,
Je noemt jezelf een ecologist, maar kijk eens naar je nickname. "Linkse vogel." Zie ik daar "Groene Vogel" staan? Zie ik daar "Duurzame Vogel" of "Ecologische vogel?" Neen. Je hebt ervoor gekozen om je "linkse" vogel te noemen, en daarmee verraad je dat je van buiten misschien wat groen bent, maar een donkerROOD hart hebt. Je hebt dus de juiste partij gekozen, namelijk niet een waardig groen en milieubewust alternatief, maar wel een extreem-linkse partij, geïnfiltreerd door mislukte communisten, die donderrood vanbinnen is, met een dun laagje groene vernis. |
Citaat:
man toch... En daarbij???? wat maakt de nickname nu uit! |
Citaat:
|
Citaat:
Men vroeg Vera Dua onlangs op welke prestaties van groen! ze het meest fier was. Ze noemde er een paar op. Stuk voor stuk waren het sociale en multicul wetten en regelingen. Niet één groene was er bij! Uw partij is niet groen, uw partij is rood. |
Citaat:
Beiden hebben jullie een groen laagje. En beiden zijn jullie extreem-links. Maar net als die partij, plaatst u "Links" voor op groen. En wat maakt de Nickname uit? Men kent mensen aan de wijze waarop ze zichzelf benoemen. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Groen = wat?
|
|
:rofl:
Dat blijf ik een geweldige vergelijking vinden! |
Tja, gewoon omdat ze 100 ten 100 klopt :lol:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=26850 |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be