Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Welke politici veracht u het meest ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=84521)

Max van Dietschland 18 maart 2007 10:44

Welke politici veracht u het meest ?

Wat mij betreft

Binnenlandse politici:

2 duo's: één uit Antwerpen en één uit Gent

Tom Barman en Patrick Jannsens
Freya Vandenbossche en Guy Verhofstadt

Buitenlandse politici:

Het zionistische trio Olmert, Bush en Paul Wolfowitz.

Ook Sygolène Royal kan ik niet zien. Ik ben tegen vrouwen en dan vooral jonge vrouwen in de politiek.

duveltje382 18 maart 2007 10:56

Ik moet hier totaal niet over na denken,de volksbedrieger P.Janssens met stip op één !!!!!

Raf 18 maart 2007 10:58

Binnenland: de heilige Vlaams Blokdrievuldigheid Philippe Dewinter, Gerolf Annemans en Frank Vanhecke.
Op een eervolle tweede plaats: postjesjager en politieke prostitué Geert Bourgeois.

Buitenland: George W. Bush

Kay_ 18 maart 2007 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 2532134)
Binnenland: de heilige Vlaams Blokdrievuldigheid Philippe Dewinter, Gerolf Annemans en Frank Vanhecke.
Op een eervolle tweede plaats: postjesjager en politieke prostitué Geert Bourgeois.

Daar ben ik het alvast mee akkoord.

Den Ardennees 18 maart 2007 11:33

Zonder twijfel Guy Verhofstadt, de man die dit land acht jaar lang opzadelde met een wanbestuur waarvoor we nog generaties zullen moeten betalen, en dat vooral om zijn eigen macht te behouden.

Karel -mister arrogance- De Gucht komt aardig in de buurt.

born2bewild 18 maart 2007 11:35

binnenland: Al Gore.
buitenland: dikke Michel

PAJOT 18 maart 2007 11:37

Freya VDB ... de inhoudsloze doos die haar campagne laat voeren door de vriendjes van de VRT. Het was Freya die halfnaakt op haar verkiezingsaffiches stond ...

Er waren tijden dat men voor minder op de branstapel kwam.

Online 18 maart 2007 11:39

Binnenland : de kaviaarsossen, de dynastiesossen en in het bijzonder hun lichtgewicht dochters en zonen (F. Vandenbossche, B. Tobback), de profiteersossen (genre Pauwels)

PAJOT 18 maart 2007 11:41

En dan die eeuwige bleitkous nog ...

Leviathan 18 maart 2007 11:51

Binnenland:
  • Bert Ancieaux, volksverrader nummer één
  • Freya Van Den Bosse, onnozel wicht die aan de lopende band met haar smoel op tv of in één of ander boekske moet kunnen verschijnen maar nog niks noemenswaardig gepresteerd heeft (en dat ook nooit zal doen)
  • JM Dedecker, is voor de politiek wat Herman Brusselmans is voor de literatuur: veel stront smijten maar weinig zinnige praat
Buitenland:
  • Chavez, stuurt bewust aan op een confrontatie met de VS om zijn eigen incompetentie te verbergen en een excuus te hebben iedere tegenstand uit de weg te ruimen
  • Ahmadinejhad, roept zonder schaamte op een land dat het zijne nooit heeft aangevallen van de kaart te vegen
  • Bush, plant een oorlog zonder te denken aan wat er daarna moet gebeuren, hij had beter met zijn poten van Irak gebleven en zich geconcentreerd op Afghanistan. Saddam was een gevaar dat gemakkelijk te bedwingen was.

Den Duisteren Duikboot 18 maart 2007 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 2532223)
Karel -mister arrogance- De Gucht komt aardig in de buurt.

Z�*lige vent. Tenminste nog iémand die tegen de haren van de massa in durft te strijken. Iemand die de massa uitdaagt zichzelf in vraag te stellen. Moedige mens. Respect.

Verachten behoud ik voor aan:

Filip Dewinter.
Marie-Rose Morel.
Jean-Marie Dedecker.
Paul Beliën.
Derk-Jan Eppink.

PAJOT 18 maart 2007 11:58

Stijn Bex, Geert Lambert, ....

El Guapo 18 maart 2007 12:20

Binnenland : Dewinter , Annemans , Van Hecke , Dedecker , Morel

Buitenland : Bush , Wilders , Le Pen , Kim Jong Il

Max van Dietschland 18 maart 2007 12:25

Citaat:

Tom Barman en Patrick Jannsens
Tja eigenlijk is Tom Barman geen politicus van beroep, hij is anders wel uiterst irritant en mengt zich wel in de politiek uiteraard.

Een politica die ook uiterst irritant is, ik krijg er koude rillingen van, dat is Caroline Gennez.

born2bewild 18 maart 2007 12:28

die losbol van de bussen is ook een medaille kandidate

Zwartengeel 18 maart 2007 12:38

Verhofstadt natuurlijk. 8 jaar lang plat op de buik gegaan voor de Franstaligen om zijn postje te behouden. En natuurlijk ook opperbelgicist Herman De Croo niet vergeten, de verpersoonlijking van dienstbetoon en vriendjespolitiek.

maarte 18 maart 2007 12:49

hm Jos geysels staat met stip op één bij mij wegens zijn weinig democratisch gedachtengoed, Louis Toback vindt ik ook maar een autoritair persoon en dieje Deman van het vb moet ik ook ni

Brugge Veilig en Leefbaar 18 maart 2007 12:53

Verachten dus !

1- Op kop de bootlikkers van het Blok die bij gebrek aan niveau in het zog van de leiders een vies slijmspoor achterlaten. er zitten er hier nogal wat op dit forum...
2- De hoeren van het Blok die 'het maken' vanop hun rug...
3- De beroepsprofiteurs die in het Blok met de karwats hun domein afbakenen. Een kleine volgorde: het Mormel, Annemans, Vanhecke, blonde deerne Anke, valse Cissen, Creyelman, Deman,...

guido 007 18 maart 2007 12:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 2532134)

Op welk vlak heeft Geert zich geprostitueerd?

Argumente graag.

Niet afkomen met BHV en zijn karretje aan de CD&V gehangen.

Het één is een federale bevoegdheid waarvan de ministers en parlementsleden, ondanks de handtekening van hun respectievelijke voorzitters, de stront introkken.

Dat Geert desondanks toch minister geworden is, kan in uw ogen een kwalijke zaak lijken maar, indien hij geen minister geworden was, was BHV dan wel gesplitst? De vraag stellen is ze beantwoorden.

Wat betreft het karretje aan de CD&V koppelen, daar heeft het VB een verpletterende verantwoordelijkheid in, hadden zij zich niet onthouden bij de stemming over de kiesdrempel....

born2bewild 18 maart 2007 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 (Bericht 2532615)
Op welk vlak heeft Geert zich geprostitueerd?

dat komt van iemand die zich "beledigd" voelt :lol::lol::lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be