duveltje382 |
18 maart 2007 12:19 |
Ff wat uitleg hierover,ik ben hier op het forum gekomen als extreem linkse jongen in een extreem rechtse partij VB,wel daar is nog niets aan veranderd.... Wel heb ik eens geprobeerd wat twee andere parijen mij konden bieden,eerst CAP omdat ik dacht dat deze iets konden ondernemen tegen de armoede,maar na dat ik een aantal vergaderingen met CAP heb mee gemaakt wist ik voldoede,dan dacht ik dat lijst Dedecker het antwoord op armoede en zekers de laste op de minimuum lonen zou durven verminderen,maar na heel wat vragen in de forumsessies gelezen te hebben wist ik ook dat dit geen juiste beslissing was.Nu sta ik ook niet volledig achter het VB,mensen als Filip Dewinter en & krijgen mijn stem nooit(te extreem)ik heb gisteren het nog opgenomen voor de oude allochtoon waar ik van vind dat zij geen Nederlands hoeven te kennen enz.... Ik hoop dat ik nu een beetje duidelijkheid hierin heb gebracht hé(mijn hoofdbekommernis blijft de armoede bestrijden,en ik zal daar al mijn middelen die ik heb er voor inzetten,duvelje382
|