![]() |
Hoeveel wint/verliest het VB?
Wat denken jullie, hoeveel wint of verliest het VB ten opzichte van 2004? Toen haalde het VB 24,1 procent.
Het gaat hier uiteraard slechts om een schatting, en niemand is verplicht om mee te doen, maar we gaan binnen drie maanden natuurlijk wel eens bekijken wie er het dichtst bij zat. ;) |
Citaat:
|
Waar heeft U het over?
|
Citaat:
|
We zullen hoogst waarschijnlijk gelijk blijven hangen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het VB haalt minimum 24% maar waarschijnlijk 25.5%. |
Mijn oprechte excuses aan Pajot. Ik dacht dat hij deze discussie begonnen
was en ik kon niet verstaan dat hij nu de VLD ondersteunde. Het was echter PATRIOT! Een onvergeeflijke fout en ik hoop dat PAJOT daar niet verder zal op ingaan. |
Volgens mij gaan ze iets verliezen tvv JMDD
|
Citaat:
|
Het voornaamste is dat ze bij hun standpunten blijven, muilentrekkers en windhanen zijn er al genoeg in de andere partijen.
|
Citaat:
:lol::lol: |
Citaat:
idd zonder de paarse duikboot zat er makkelijk 27% in nu zal het iets van een 25% zijn wat uiteindelijk maar liefst 7% vooruitgang is tav 2003. Maar ja blijkbaar vergelijkt men liefst appelen met peren. De correcten doen dat toch zo graag. Iedereen die vlaming is en wil blijven en die streeft naar een onafhankelijk vlanderen heeft maar een juiste keuze, maar één betrouwbare keuze. En dat is een stem voor het VB. Iedereen ligt maar wakker van het resultaat van het VB. of zoals belgiciste en rood-groenejacinta de roeck... elke stem die niet naar het Vb gaat is een gewonnne stem(" voor links belgie uiteraard). En zoals Alberto hier al aangaf. Een rechtlijnig en betrouwbaar VB van 25% valt te verkiezen boven een afgezwakte versie rond de 30%. |
ik denk dat het VB een goede boost kan krijgen als ze eens komaf maken met dat semi-neoliberaal gedweep, en écht voor de man in de straat op komen, voor de kleine ondernemers, enz.
De liberalen zitten bij VLD , LDD, of elders, maar zeker n�*et in grote getale bij het VB, integendeel. maarja, de partijtop zit liever op liberale "vernieuwers" te wachten.. mij niet gelaten:roll: |
Mijn prognose: het VB haalt zeker géén 51%
|
dduubbbbeell
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be