![]() |
Klein vraagje
Hoe lang zal het duren voordat het beeld tegen de vlakte gaat?
* Na een hoop gedoe en bezwaren kan zondagmiddag eindelijk de onthulling plaatsvinden van het kunstwerk ter nagedachtenis aan de vermoorde filmmaker Theo van Gogh. In het Oosterpark in Amsterdam-Oost wordt om 15.00 uur De Schreeuw onthuld, het beeld van kunstenaar Jeroen Henneman dat de vrijheid van meningsuiting verbeeldt. Bron : Telegraaf |
Re: Klein vraagje
"Hieke" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Hoe lang zal het duren voordat het beeld tegen de vlakte gaat? Probeer je nu mensen op te naaien of ga je het zelf doen laffe hond > > * > > Na een hoop gedoe en bezwaren kan zondagmiddag eindelijk de onthulling > plaatsvinden van het kunstwerk ter nagedachtenis aan de vermoorde > filmmaker Theo van Gogh. > In het Oosterpark in Amsterdam-Oost wordt om 15.00 uur De Schreeuw > onthuld, het beeld van kunstenaar Jeroen Henneman dat de vrijheid van > meningsuiting verbeeldt. > > Bron : Telegraaf > > |
On 18 mrt, 11:49, "Hieke" <[email protected]> wrote:
> Hoe lang zal het duren voordat het beeld tegen de vlakte gaat? > Amsterdam is Oost Groningen niet. |
"Onder het plaveisel het moeras" <[email protected]> schreef in bericht news: > Amsterdam is Oost Groningen niet. Daarom vraag ik het juist. |
On 18 mrt, 12:10, "Hieke" <[email protected]> wrote:
> "Onder het plaveisel het moeras" <[email protected]> schreef in bericht > news: > > > Amsterdam is Oost Groningen niet. > > Daarom vraag ik het juist. Hier slopen we geen beelden. |
"Onder het plaveisel het moeras" <[email protected]> wrote:
> On 18 mrt, 12:10, "Hieke" <[email protected]> wrote: >> "Onder het plaveisel het moeras" <[email protected]> schreef: >> > Amsterdam is Oost Groningen niet. >> Daarom vraag ik het juist. > Hier slopen we geen beelden. Ze zal o.a. denken aan de vernieling, hier in Amsterdam, van de Bronzen 'Nachtwacht': http://www.volkskrant.nl/kunst/artic..._weer_vernield en het Auschwitzmonument: http://www.volkskrant.nl/binnenland/...lkers_vernield etc. |
"Gerard B." <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > "Onder het plaveisel het moeras" <[email protected]> wrote: > > On 18 mrt, 12:10, "Hieke" <[email protected]> wrote: > >> "Onder het plaveisel het moeras" <[email protected]> schreef: > > >> > Amsterdam is Oost Groningen niet. > >> Daarom vraag ik het juist. > > > Hier slopen we geen beelden. > > Ze zal o.a. denken aan de vernieling, hier in Amsterdam, van de Bronzen > 'Nachtwacht': > http://www.volkskrant.nl/kunst/artic..._weer_vernield > en het Auschwitzmonument: > http://www.volkskrant.nl/binnenland/...lkers_vernield > etc. Het is niet van brons dus wordt het niet gejat. *bronzen beelden gestolen* 39000 hits. Het lijken wel fietsen. A. |
On 18 mrt, 12:43, "Gerard B." <[email protected]> wrote:
> "Onder het plaveisel het moeras" <[email protected]> wrote: > > > On 18 mrt, 12:10, "Hieke" <[email protected]> wrote: > >> "Onder het plaveisel het moeras" <[email protected]> schreef: > >> > Amsterdam is Oost Groningen niet. > >> Daarom vraag ik het juist. > > Hier slopen we geen beelden. > > Ze zal o.a. denken aan de vernieling, hier in Amsterdam, van de Bronzen > 'Nachtwacht':http://www.volkskrant.nl/kunst/artic...n_Nachtwacht_w... > en het Auschwitzmonument:http://www.volkskrant.nl/binnenland/...uschwitzmonume... > etc. Hieke bedoeld natuurlijk Marokkanen. De eerste is gemold door dronken provincialen. |
Hieke wrote:
> Hoe lang zal het duren voordat het beeld tegen de vlakte gaat? > > * > > Na een hoop gedoe en bezwaren kan zondagmiddag eindelijk de onthulling > plaatsvinden van het kunstwerk ter nagedachtenis aan de vermoorde filmmaker > Theo van Gogh. > In het Oosterpark in Amsterdam-Oost wordt om 15.00 uur De Schreeuw onthuld, > het beeld van kunstenaar Jeroen Henneman dat de vrijheid van meningsuiting > verbeeldt. > > Bron : Telegraaf > > > Niet lang. JayJBee "Tja... hoe houden we de herrinnering aan 'nederlandse moslim-terreur' in kijkdoos verslaafd Nederland?." |
Gerard B. wrote:
> "Onder het plaveisel het moeras" <[email protected]> wrote: >> On 18 mrt, 12:10, "Hieke" <[email protected]> wrote: >>> "Onder het plaveisel het moeras" <[email protected]> schreef: > >>> > Amsterdam is Oost Groningen niet. >>> Daarom vraag ik het juist. > >> Hier slopen we geen beelden. > > Ze zal o.a. denken aan de vernieling, hier in Amsterdam, van de Bronzen > 'Nachtwacht': > http://www.volkskrant.nl/kunst/artic..._weer_vernield > > en het Auschwitzmonument: > http://www.volkskrant.nl/binnenland/...lkers_vernield > etc. Hmmm... JayJBee "Nog meer 'fragile herrinneringen'?" |
"JayJBee" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Hieke wrote: >> Hoe lang zal het duren voordat het beeld tegen de vlakte gaat? >> >> * >> >> Na een hoop gedoe en bezwaren kan zondagmiddag eindelijk de onthulling >> plaatsvinden van het kunstwerk ter nagedachtenis aan de vermoorde >> filmmaker Theo van Gogh. >> In het Oosterpark in Amsterdam-Oost wordt om 15.00 uur De Schreeuw >> onthuld, het beeld van kunstenaar Jeroen Henneman dat de vrijheid van >> meningsuiting verbeeldt. >> >> Bron : Telegraaf > > > Niet lang. > > > JayJBee > "Tja... hoe houden we de herrinnering aan 'nederlandse moslim-terreur' in > kijkdoos verslaafd Nederland?." "in stand"? Misschien door jaarlijx op 2 November een oorspronkelijke faute bleexcheet �* la Wilders halal te laten slachten en aan Allah te offeren? |
"Hieke" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Hoe lang zal het duren voordat het beeld tegen de vlakte gaat? > > * > > Na een hoop gedoe en bezwaren kan zondagmiddag eindelijk de onthulling > plaatsvinden van het kunstwerk ter nagedachtenis aan de vermoorde > filmmaker Theo van Gogh. > In het Oosterpark in Amsterdam-Oost wordt om 15.00 uur De Schreeuw > onthuld, het beeld van kunstenaar Jeroen Henneman dat de vrijheid van > meningsuiting verbeeldt. > > Bron : Telegraaf > > Tja, met die Maartse buien weet je het maar nooit, en als dat ding niet goed verankerd is, ligt hij zo om. |
Esizkur wrote:
> "Hieke" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Hoe lang zal het duren voordat het beeld tegen de vlakte gaat? >> >> * >> >> Na een hoop gedoe en bezwaren kan zondagmiddag eindelijk de onthulling >> plaatsvinden van het kunstwerk ter nagedachtenis aan de vermoorde >> filmmaker Theo van Gogh. >> In het Oosterpark in Amsterdam-Oost wordt om 15.00 uur De Schreeuw >> onthuld, het beeld van kunstenaar Jeroen Henneman dat de vrijheid van >> meningsuiting verbeeldt. >> >> Bron : Telegraaf >> >> > Tja, met die Maartse buien weet je het maar nooit, en als dat ding niet goed > verankerd is, ligt hij zo om. > > That's what I'm sayin'! Een glazen 'Nooit meer Auschwitsz' voor nazi's en een flinterdune 3.5 meter hoge rijstwafel in het oosterpark... JayJBee "Da's vragen om nieuws items" |
JayJBee wrote:
> > Esizkur wrote: >> "Hieke" <[email protected]> schreef in bericht >>> Hoe lang zal het duren voordat het beeld tegen de vlakte gaat? ... ... > Een glazen 'Nooit meer Auschwitsz' voor nazi's en een flinterdune 3.5 > meter hoge rijstwafel in het oosterpark... > > JayJBee > "Da's vragen om nieuws items" Juist. Het is een vorm van provoceren, JayJBee! Dat zit nu eenmaal in onze cultuur. Jij begrijpt dat waarschijnlijk niet... (J) |
De Joker © wrote:
> JayJBee wrote: >> Esizkur wrote: >>> "Hieke" <[email protected]> schreef in bericht > >>>> Hoe lang zal het duren voordat het beeld tegen de vlakte gaat? > ... > ... >> Een glazen 'Nooit meer Auschwitsz' voor nazi's en een flinterdune 3.5 >> meter hoge rijstwafel in het oosterpark... >> >> JayJBee >> "Da's vragen om nieuws items" > > Juist. Het is een vorm van provoceren, JayJBee! Dat zit nu eenmaal in > onze cultuur. Jij begrijpt dat waarschijnlijk niet... Ik ben me heel erg bewust van gebakken lucht, ja. .... en de factor wind, die bij nood enkele onwaarheden over moslims omtover in turbulente tijden voor moslims. JayJBee "Die begrijp ik dus wel." > > (J) > |
JayJBee wrote:
> De Joker © wrote: >> JayJBee wrote: >>> Esizkur wrote: >>>> "Hieke" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> Hoe lang zal het duren voordat het beeld tegen de vlakte gaat? >> ... >> ... >>> Een glazen 'Nooit meer Auschwitsz' voor nazi's en een flinterdune 3.5 >>> meter hoge rijstwafel in het oosterpark... >>> >>> JayJBee >>> "Da's vragen om nieuws items" >> >> Juist. Het is een vorm van provoceren, JayJBee! Dat zit nu eenmaal in >> onze cultuur. Jij begrijpt dat waarschijnlijk niet... > > Ik ben me heel erg bewust van gebakken lucht, ja. O, je bedoelt dat monument voor Paul de Leeuw?! > ... en de factor wind, die bij nood enkele onwaarheden over moslims > omtover in turbulente tijden voor moslims. Ja, hoe zal dat af gaan lopen! Spannend, hè? > JayJBee > "Die begrijp ik dus wel." Goed zo, JayJBee! (J) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be