![]() |
Trotskisten als Cool beweren altijd dat Indymedia een bolwerk is van de stalinistische PVDA. Nu, Han Soete is via zijn deelname aan de verkiezingen voor Resist misschien wel een indicator dat dit juist is, maar wat is zijn functie binnen Indymedia precies en wat zijn de concrete bewijzen dat hij werkelijk lid is van de PVDA?
Indymedia.be is geregistreerd door Mara Van Riet, die voor MARIA opkwam. De PVDA heeft wel opgeroepen om op MARIA te stemmen, maar als link is dit ook zwakjes. Officieel staat er trouwens niets over het linkse karakter van Indymedia. Men spreekt enkel over een antikapitalistische visie, maar heren als Guderian staan ook bekend als antikapitalisten. Kan ik als rechtse mens ook publiceren op Indymedia? |
Citaat:
|
Het stalinisme is in de PvdA serius geminderd op aanvraag van vele. Het is uiteraard nog zo dat ze het slechte karakter blijven behouden door hun naam PvdA te laten.
|
Ik vind trouwens dat LSP en PvdA op dat vlak moeten stoppen met belachelijk doen tegenover elkaar een zien dat ze meer op elkaar lijken dan ze zelf willen toegeven.
|
Han van Soete heeft Indymedia België uit de grond gestampt. In het begin viel het niveau trouwens mee, met ook niet extreem-linkse artikels Maar na verloop van tijd is er een soort anti-kapitalistisch bestuur gekomen.
En sindsdien bezoek ik de site enkel als ik nog eens wil lachen. Vooral de samenzweringstheorieën zijn de moeite. Geloof maar niet dat je artikels gepubliceerd worden. Tenzij je iets schrijft dat zij ook zouden kunnen geschreven hebben. |
LSP en PVDA werken af en toe samen in concrete campagnes. Het stalinisme van de PVDA is nog altijd aanwezig, kijk maar naar www.pvda.be/stalin
Ivm Indymedia zijn er verschillende collectieven op dit ogenblik: indymedia.be, lokale groepen in O-Vl, W-Vl en Luik. Die zijn compleet verschillend van politieke samenstelling. Met LSP houden we ons op de vlakte inzake de belgische indymedia(s) en komen leden niet meer tussen omdat we daar slechte ervaringen mee gehad hebben in het verleden. Discussies leidden er erg snel tot sektaire verwijten en daar is niemand mee gebaat - bovendien is het tijdverlies. |
Citaat:
|
Hier genoemd zijn allemaal indicaties, maar echt bewijzen kan je het niet. Jammer...
|
dat is een site waar je enkel positieve berichtgeving vindt over alles wat links is :cry:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bv. hun belachelijk anti-globaliseringsgedachte ... |
Wat is die antiglobaliseringsgedachte dan?
|
Is dat dan niet goed Trotsky was ook geen heilige en ik vond in mijn LSP'er tijd (tijd van RESIST (ik vond het geen goed kartel)) dat ze soms ook komden overdrijven met Trotsky.
|
Een tijdje geleden had iemand op politicsinfo.net dat eens onderzocht. Nu bleek dat de domeinnaam indymedia.be geregistreerd was door een PVDA lid. En nee, als rechtse mens kan je niets publiceren. Je kan het proberen maar je mag er zeker van zijn dat je bericht zonder pardon verwijderd wordt. Ieder bericht dat hun groot gelijk ook maar enigszins in vraag durft te stellen wordt gewist. Een tijdje geleden had ik er eens een bericht gepubliceerd waarin ik kritiek had op de doodstraf in China. Amper vijf minuten later was het gewist. Toen ik uitleg vroeg waarom dit gebeurd was kreeg ik als antwoord dat 'fascistische leugens altijd gewist worden'. Misschien kunnen ze hun naam beter veranderen in Commie Media.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als het cijfers uit Amerika zijn maken ze er toch nooit een probleem van!
|
Als ze kloppen word het in het nieuws ook gezecht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be