![]() |
Hou op met enquetes.
Waarom over elk onderwerp een enquete houden? Lees de posts van de forumleden en je kent hun mening.
Elke uitslag van deze enquetes heeft geen relatie tot de werkelijkheid. Ze leren ons niets. |
Ik denk dat jouw aanhangers hier niet zullen komen stemmen, Cyrano. :D
|
Hah�*�*�*! Uit deze peiling blijkt duidelijk dat de overgrote meerderheid der Vlamingen voorstanders is van een terugkeer naar het Ancien Régime maar alleen als ruimtewezens in de plaats komen van baronnen en religieuzen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De admin heeft dat mooi verwoord in suggesties en mededelingen. Hier zitten allemaal mensen met extremen, ontgoochelde mensen in de politiek, ook veel partijslaven die geen eigen mening hebben Je weet zo al op voorhand wat de meerderheid haalt, wetende dat er zo'n 50 �* 60% VB kiezers zijn en dat de antipolitiek vaak de bovenhand neemt hier. |
Citaat:
Anderzijds heb ik op basis van een aantal enquetes wel snel een idee gekregen van de politieke ingesteldheid en houding van bepaalde posters. |
Citaat:
Toch wel, ik vind van die enquetes manipulatief en ze leren ons inderdaad niks, ze geven eerder een vertekend beeld. De enige enquete die ons iets leert zijn de verkiezingen zelf. |
Citaat:
Resistens is futile zeker ? ;-) |
Citaat:
Wat is uiteindelijk het doel van zo'n forum, anders ? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Van enkètes op naam valt wel iets te leren.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be