Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Dood mag je in eerste klas... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=84656)

Griffin 19 maart 2007 11:25

Dood mag je in eerste klas...

Citaat:

Lijk reist eerste klas met British Airways

document.write('');document.write('');

De bemanning van een toestel van British Airways heeft een passagier die in de toeristenklasse in haar stoel was overleden, in de eerste klas gezet en de vlucht tussen Delhi en Heathrow vervolgd.
Passagiers die in het eerste klas-compartiment zaten, vertelden in The Sunday Times geschokt dat de vrouw ineens naast ze werd gezet. 'De steward liet het lichaam gewoon in de stoel vallen. Ze gleed door de bewegingen van het vliegtuig steeds weg uit haar veiligheidsgordel. Toen ik vroeg wat er aan de hand was, bleek ze dood te zijn', zei een passagier.

De getuigen verhalen verbijsterd over de gebrekkige reactie van het cabinepersoneel. 'Als er een lichaam in staat van ontbinding meer dan vijf uur in een vliegtuig bij kamertemperatuur wordt bewaard, is dat gevaarlijk voor de gezondheid', zei een reiziger. 'En ik bleef maar bij mezelf denken: ik heb ruim 4000 euro betaald voor deze vlucht.'

Volgens BA sterven jaarlijks tien mensen aan boord van een vliegtuig van de maatschappij, die 36 miljoen mensen per jaar vervoert.
Dus de moraal van 't verhaal is, als je tijdens je vliegreis overlijdt, eindig je in eerste klas.

skaldis 19 maart 2007 11:40

Oh, en ik heb altijd gedacht dat je dan in de vliegtuigmaaltijd eindigde.

Nussbaum 19 maart 2007 11:56

Ik vind 4000 euro best wel veel voor een vliegreis.

Kay_ 19 maart 2007 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nussbaum (Bericht 2535696)
Ik vind 4000 euro best wel veel voor een vliegreis.

Eerste klas is ook best duur.

Brandaan 19 maart 2007 12:39

Citaat:

'Als er een lichaam in staat van ontbinding meer dan vijf uur in een vliegtuig bij kamertemperatuur wordt bewaard, is dat gevaarlijk voor de gezondheid'
Alsof een lichaam al binnen vijf uur gaat liggen rotten.........

Griffin 19 maart 2007 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door skaldis (Bericht 2535620)
Oh, en ik heb altijd gedacht dat je dan in de vliegtuigmaaltijd eindigde.

:lol::-D:lol:

Griffin 19 maart 2007 13:35

En als je aankomt zetten ze je op het slikkerstoilet:

Citaat:

'Slikkerstoilet' haalt drugs uit uitwerpselen in Zaventem
Op de luchthaven van Zaventem gebruikt de federale politie sinds enkele maanden een toilet dat toestaat drugs op te sporen in de uitwerpselen van passagiers. Het kreeg de naam 'Slikkerstoilet' en scheidt in vier minuten de 'boletas' automatisch van de rest.

In 2006 werden op de luchthaven 84 'bolletjesslikkers' opgepakt, een verviervoudiging in vergelijking met 2002. Dat is onder meer te danken aan het nieuwe systeem. (belga/hln)

skaldis 19 maart 2007 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin (Bericht 2536131)
En als je aankomt zetten ze je op het slikkerstoilet:

Moet je eerst nog 100 gram gedroogde pruimen binnenspelen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be