![]() |
Voor hen die de kus van Madonna en Britney Spears hadden gemist. :wink:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
:idea:
|
Citaat:
Wie zou daar achterzitten??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Merci antoon!
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn beste Peter toch, Bij deze heb ik een pm gestuurd aan de moderatoren met als vraag u te doen ophouden met uw zever. Ik heb hen ook toestemming gegeven om een volledige ip-check te doen. Ik zit NIET achter die nick. Hoe zou jij in godsnaam kunnen weten van welk adres dit afkomstig is? Het is erg dat u zich tot deze praktijken wil verlagen om mij van zoiets te beschuldigen. Dit verdient.......en blauwe kaart. Raar ook dat Maarten Malaise van niets weet, Peter..... :idea: . Heeft u alweer gelogen? Tot wanneer het probleemgeval De Rijck (die beschuldigt, stalked,...) niet stopt zal ik niet meer posten. Tevreden, De Rijck? niels |
|
Citaat:
|
Awel:
Hoeveel percent van de mannen kickt op niet-onaantrekkelijke lesbische vrouwen in actie? |
Citaat:
Je vroeg : heeft dit hier mee te maken. Als 'hier' vrwijst naar de andere topic, waar verwijst 'dit' naar? |
Citaat:
|
Awel, ga eens naar die allereerste foto hier :wink:
Twas misschien mogelijk dat deze topic de theoretische wetenschappelijke onderzoeken van die andere topic met feiten omkleedde of zo? |
Citaat:
Is dit antwoord bevredigend? |
Jep!
Alleen is deze vorm van reclame een kleine mislukking geweest. Ik voel namelijk niet de behoefte naar de cd winkel te hollen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hopelijk heeft dit niet té veel navolging. Ik zie al taferelen met Michael Jackson in de hoofdrol...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be