![]() |
Ligt Brussel-Halle-Vilvoorde in Vlaams-Brabant ?
Volgens CAP, waarvan het klein extreem links groepje LSP deel van uit maakt, niet! Brussel-Halle-Vilvoorde zou een eigen provincie zijn! Lees HIER!
Hieronder vind je de resultaten per provincie met tussen haakjes hoeveel we er in die provincie willen ophalen: Vlaams Brabant: 264 (doel: 1.000) Oost-Vlaanderen: 567 (doel: 2.200) Luik: 429 (doel: 2.000) Brussel-Halle-Vilvoorde: 471 (doel: 2.700) Antwerpen: 114 (doel: 2.200) West-Vlaanderen: 71 (doel: 800) Henegouwen: 80 (doel: 2.000) Limburg: 3 (doel: 600) Waals Brabant: 0 (doel: 500) Ik zou hierover een vraag kunnen stellen aan Bart Vandersteene - volgens mijn informatie een kandidaat met een vrij 'goede' plaats op de CAP-lijst - kunnen stellen, maar meer dan waarschijnlijk zal Bart Vandersteene toch geen antwoord geven! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een kleine fout? Ga dat maar eens uileggen aan de mensen van Brussel-Halle-Vilvoorde! |
Citaat:
|
Wie of wat is de CAP...?!?
(retorische vraag) |
Ge weet echt wel wat van stomme topics starten, eh.
|
Citaat:
|
Citaat:
Jouw 'banner' gaat over splits B-H-V, maar als er een 'partij' is die B-H-V als aparte provincie omschrijft, is het een 'stom topic'. 8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ipv "Provincies" had daar "kiesdistricten " moeten staan .. so what ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
omg... Ik wil kopstoten uitdelen aan wie bhv niet wil opdelen maar deze zever maakt echte rechtsen belachelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
'echte rechtsen' wat/wie is dat? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be