van Maerlant |
19 maart 2007 19:12 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door amydal
(Bericht 2537123)
Didier Reynders krijgt kogel op kabinetBRUSSEL - Op het kabinet van vicepremier en minister van Financiën Didier Reynders (MR) aan de Wetstraat 12 is maandag een enveloppe aangekomen met daarin een kogel en een nagel. Er werd klacht ingediend in naam van de minister, zo werd vernomen bij het kabinet Reynders.
Er stond geen afzender op de omslag - enkel het adres in het Frans. De enveloppe, die vrijdag op de bus werd gedaan in Charleroi, bevatte geen brief. De bode die de enveloppe opende en de politiek secretaris van het kabinet werden maandag door de politie verhoord.
Woensdagavond nog werd minister Reynders na afloop van een bezoek aan Leuven in het kader van zijn Ronde van Vlaanderen bestookt door separatistische actievoerders. Het tiental manifestanten gooide toen een aanzienlijke hoeveelheid dierenbloed over zijn wagen.
Hoewel de brief in Charleroi op de post gedaan werd, wordt Reynders hier opnieuw op volstrekt onaanvaardbare wijze gechanteerd.
Ik weet niet of KHVH er voor iets tussen zit, allicht komt het wel uit die hoek, maar ik had toch echt gehoop dat zo'n acties toch niet getolereerd mogen worden...
|
Jaja, tuurlijk, het adres stond er in het frans op, en de brief werd in Charleroi op de bus gedaan, maar toch is het KVHV verantwoordelijk? :roll:
Wel, ik denk eerlijk gezegd ook dat het OCMW van Kappele-Op-Den-Bos direct verantwoordelijk is voor de aanslagen op het WTC, ook al gebeurden die in Amerika, en werd er in een filmpje in het arabisch over gesproken. Hoor uwzelf bezig, makker :roll:
|