![]() |
Autopolis wordt fors duurder voor vrouwen
Citaat:
|
Dat is gelijkheid hé.
|
Citaat:
:twisted: |
betalen zullen we..... betalen...
waar is de tijd dat de bevolking in opstand kwam tegen de 10de penning.... tegenwoordig zitten we aan bijna 60 % belasting en nog doen we niets.... TE WAPEN BEMAN DE BARRICADEN BESTORM HET PALEIS (waar is de tijd dat dit mijn onderschrift was.....) |
Emancipatie heeft zijn prijs dames!
|
Citaat:
|
Iedereen gelijk he, hoera!
|
Citaat:
jammer genoeg gene prijs mee te winnen.... |
Citaat:
Coekie |
Citaat:
Het valt idd te bezien of het duurdere gedeelte (of liever gelijkschakeling met de heren 8-) ) gecompenseerd zal worden door de verzekeraar door een algehele prijsverlaging voor het uniforme (geslachtloze) tarief dat het risico eveens dekt en hun winstmarge geeft. Of dat ze er gebruik van maken om lekker door te rekenen.... |
Citaat:
|
Citaat:
en "maar" 460 Euro premie voor een vrouw van 18 jaar? Waarr??? Dat wil ik zien! Mijn dochter is 22j en betaald een 800 Euro bij Axa en daar heb ik hard voor moeten "klappen". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het grote verschil in prijs van verzekeringspremie (bijvoorbeeld 450 euro en 800 euro) tussen jonge vrouwen (18-25 jaar) onderling voor een wagen te besturen is logisch te verklaren: als je in een zogenaamd stedelijke gebied woont betaal je als man en als vrouw vele meer dan iemand die in een zogenaamd rustig, landelijk gebied woont. Dit is natuurlijk je reinste discriminatie !!! Ik betaal als jonge mannelijke stedeling wel 1600 euro verzekering, geen omnium. Ik word dus nog eens extra financieel gestraft omdat ik bereid ben in een drukke stad te wonen, veel overlast te verdagen en extra veel gemeentebelasting moet betalen !!!
Dat Europa aan die discriminatie maar eens dringend paal en perk stelt ! Gedaan met de discriminatie van jonge, mannelijke stedelingen !!! Emancipatie werkt langs twee kanten. Dat vrouwen dat eens inzien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn dochter (18 j.) haar verzekering kost 350 euro per jaar. Weliswaar een klein autootje, maar zo heel veel meer bedroeg de meerpremie tegenover die ik op mijn naam zou betaald hebben helemaal niet... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be