Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   goe zot (https://forum.politics.be/showthread.php?t=84899)

Jazeker 20 maart 2007 16:07

goe zot

Citaat:

Franse 'Spiderman' beklimt Petronas Towers opnieuw

KUALA LUMPUR - De Franse 'Spiderman' Alain Robert is dinsdag gearresteerd toen hij bezig was met blote handen en zonder hulpmiddelen de Petronas Towers in de Maleisische hoofdstad Kuala Lumpur te beklimmen. Robert had de 59ste verdieping bereikt toen hij werd aangehouden.
Tien jaar geleden ondernam Robert ook al eens een poging om de 87 verdiepingen tellende toren te beklimmen. Hij werd toen op dezelfde verdieping tegengehouden als dinsdag. Hij werd destijds vervolgd voor huisvredebreuk. Het is niet duidelijk of hij ook dit keer een vervolging riskeert.

Onder de honderden mensen die Roberts verrichtingen op straat gadesloegen bevond zich de voorzitter van de Franse Senaat, Christian Poncelet, die toevallig in Kuala Lumpur was. Poncelet keurde de stunt van zijn landgenoot af.

De Garde 20 maart 2007 16:09

Mijn vraag is alleen wat er boven die 59e verdieping zit dat hij niet verder mag klimmen. Of hij nu naar beneden dondert van de 58e of de 74e verdieping lijkt me nu toch niet echt een groot verschil te maken.

Lof der Zotheid 20 maart 2007 16:23

Ai, mijn hoogtevrees...:oops:

Dronkoers 20 maart 2007 17:17

Wa is daar nu verkeerd aan? Laat die man toch doen :-D

skaldis 20 maart 2007 17:39

Als ze hem laten doen en hij valt eraf kunnen zijn nabestaanden misschien nog een torenhoge schadevergoeding eisen en krijgen volgens de Maleisische wetten , wie weet.

Voodoo Child 20 maart 2007 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door skaldis (Bericht 2540645)
Als ze hem laten doen en hij valt eraf kunnen zijn nabestaanden misschien nog een torenhoge schadevergoeding eisen en krijgen volgens de Maleisische wetten , wie weet.

:lol:

van Maerlant 20 maart 2007 20:17

Jazeker, verdomme, gij altijd met uw rare nieuwsberichten :D

Bovenbuur 20 maart 2007 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Garde (Bericht 2540276)
Mijn vraag is alleen wat er boven die 59e verdieping zit dat hij niet verder mag klimmen. Of hij nu naar beneden dondert van de 58e of de 74e verdieping lijkt me nu toch niet echt een groot verschil te maken.

Daar kunnen ze hem kennelijk makkelijk arresteren, zal wel een richel zitten ofzo. Hij mag er natuurlijk eigenlijk helemaal niet op, maar ze hebben het niet meteen door.
Hij heeft overigens wel meer gebouwen beklommen, de Franse politie is de meldingen ondertussen wel zat...

Jazeker 20 maart 2007 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 2541265)
Daar kunnen ze hem kennelijk makkelijk arresteren, zal wel een richel zitten ofzo.

Je kan moeilijk een venster openzetten en "handen omhoog" roepen, he :-D

Piet Hein 20 maart 2007 22:11

Als dien gast van zo hoog naar beneden valt kunt ge hem letterlijk bijeen gaan rapen.

HAMC 20 maart 2007 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Piet Hein (Bericht 2541420)
Als dien gast van zo hoog naar beneden valt kunt ge hem letterlijk bijeen gaan rapen.

Vroeg of laat zal het wel is zeer doen. :-)

Ambiorix 20 maart 2007 23:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Child (Bericht 2540670)

:lol:

zot!!!!

Jazeker 21 maart 2007 00:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix (Bericht 2541625)
zot!!!!

Ik kies de titels van mijn topics niet echt lukraak hoor ;-)

Duvelke 21 maart 2007 00:29

hoera voor jazeker !

Griffin 21 maart 2007 09:07

Citaat:

Voortvluchtige drugstrafikanten sturen politie vakantiefoto

De voortvluchtige hoofdverdachten achter het spectaculaire transport van 45 ton hasj dat vorige maand in de Antwerpse haven werd onderschept, lijken een spelletje te spelen met de speurders van de federale politie. Ze stuurden een vrolijke vakantiefoto naar de agenten, vermoedelijk vanuit Thailand.
Paul M. (44), het vermeende brein achter het megatransport, knipte eind februari zijn elektronische enkelband door en vluchtte met een aantal bendeleden naar het buitenland. (DWM)
Ook goe zot... zo'n types vrijlaten... :(

Anna List 21 maart 2007 10:49

dus op de 59ste zetten ze de raam open en viel hij met de deur in huis ? ...

Bovenbuur 21 maart 2007 10:57

Zou hij ooit de trap nemen, of is dit zijn manier om te protesteren tegen liften die buiten gebruik zijn?

Diplomatius 21 maart 2007 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 2542285)
Zou hij ooit de trap nemen, of is dit zijn manier om te protesteren tegen liften die buiten gebruik zijn?

Hij heeft misschien claustrofobie ?

Jazeker 21 maart 2007 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diplomatius (Bericht 2542332)
Hij heeft misschien claustrofobie ?

En compenseert dat door een ongezond gebrek aan hoogtevrees dan. ;-)

Griffin 21 maart 2007 11:32

Volgens mij was er op de verdiepingen eronder niemand thuis.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be