![]() |
Sarkozy loopt uit in peilingen
Citaat:
|
Ja, dat is toch zeer goed nieuws:lol: Na alle debatten die ik op de Franse TV heb gezien is Sarkozy toch een stuk overtuigender dan Royal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel typisch dat Ségolène op handen wordt gedragen door de VRT! Overlaatst een reportage gezien over haar. Het was precies een propagandafilm!
|
Citaat:
Een geluk dat de Franse hun verstand beginnen te gebruiken en voor de wat hardere lijn in plaats van gepamper gaan. We kunnen er enkel van leren. En niettegenstaande ik bijna principieel voor een vrouw stem, zou ook ik deze keer bij de kanshebbers voor Sarkozy gaan... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Eigenlijk is traditoneel de beste manier om een rechts beleid te vermijden in Frankrijk stemmen voor een rechtse partij. ;)
|
Inderdaad, confer Chirac.
Mijn stem zou sinds kort eerder na Bayrou gaan nu Fillias zijn kandidatuur heeft ingetrokken en hem is gaan steunen. http://www.alternative-liberale.fr/e...ois_Bayrou.htm |
Bij gebrek aan beter zou ik voor Le Pen stemmen. Chirac heeft nu gezegd Sarkozy te steunen en voor hem te stemmen maar, en ik geloof het ook, volgens commentaar op de Nederlandse TV, is er tussen Sarkozy en Chirac vooraf een afspraak gemaakt dat, INDIEN Sarkozy President wordt hij er alles zal aan doen om een proces tegen te houden die boven Chirac zijn hoofd hangt sedert jaren van toen hij nog Maire de Paris was. Volgens buitenlandse media is Chirac de meest corrupte van alle Franse na-oorlogse presidenten.
|
Citaat:
Maar wij moeten niet teveel van onze hoge toren blazen. Kijk maar naar onze eigen politici, of naar prins laurent. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met fdw aan het hoofd.;-) |
Citaat:
In dit land is het niveau van de politiekers van een erbarmelijk niveau. Daarom heb je zelfs een Freya Van den Bossche in de regering. |
De laatste berichten bevestigen de trend:
Citaat:
|
F. De Winter komt zeker op het niveau van Sarkozy evenals G. Annemans en F. Vanhecke. Wij moeten toch geen minderwaardigheidscomplex hebben.
|
Citaat:
Hetgeen sarkozy heeft gedaan leunt gewoonweg aan of zo goed als bij onze dingen. Als wij zeggen dat we voor een avondklok zijn in erge omstandigheden dan schreeuwt men moord en brand,doet men het in frankrijk,geen vuiltje aan de lucht.Trouwens;het was niet meer dan normaal dat men er een avondklok invoerde. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be