![]() |
Vlaanderen bijna primus van de klas
bron : VRT nieuws
Citaat:
Citaat:
|
<<Hans-mode>>
't is gewoon een VlaemSSch media complot <<einde Hans-mode>> |
<<Hans-mode>>
Dat komt gewoon omdat Prins Filip alle deuren opent voor die ondankbare Noord-Belgische bedrijfsleiders! <<einde Hans-mode>> |
Wallonie exporteerd enkel nog wapens. Maffialand.
|
Als de wereldeconomie ooit zware slagen krijgt zal er natuurlijk in Wallonië niets aan de hand zijn. Dat voordeel hebben ze wel.
|
Lees het Manifest voor een zelfstandig Vlaanderen.
|
Hoeveel van die zogenaamde Vlaamse export is eigenlijk niet gewoon doorvoer in en uit een van de Belgische havens van goederen die in de rest van Europa/Wereld geproduceerd zijn, of houden ze geen rekening met transit verkeer? Het is maar een vraag.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja goed maar als neem China produkten invoert in Vlaanderen en die vervolgens meteen allemaal richting Duitsland vertrekken. Telt dat dan ook mee als "Vlaamse export"? |
Citaat:
|
Goed nieuws. Toch zitten er nog 1 miljoen muilemannen te klagen. Wat een vrekkig volkske(allé, die ene miljoen).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het een bedriegelijke titel. Ik dacht dat het ging gaan over de Vlaming die meest van al belastingen betaalt in de EEG.
|
En dan maar bedenken dat we meeste aantal lamzakken mo importeren,allé,weg ermee
|
1 miljoen klanten, die moet je verdienen. Elke dag
:-) |
ik begrijp de reden voor de euforie in feite niet.
2de is toch maar zilver..Wat hebben die sjinezen meer? |
maar wat die export allemaal genereert aan milieuvervuiling, dierenleed, oorlog, ruïnering van senegalese boeren etcetera, daar hoor je de economen niet over natuurlijk...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be