![]() |
Zeg mannen, we moeten hier es wa meer leven in dit forum blazen hé.
Of zijn de meeste hier op mekaar uitgekeken? :oops: |
vervroegde verkiezingen? :P
|
examens, ja :evil:
|
Ik begrijp DaBlacky, maar ben het met Paulus eens. Een beetje ambiance :
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
:sleeping:
:morning: :P :puppydog: :silly: :drinking: merci Antoon |
verveling als ik in de buurt ben ? Hoe kan da nu ?
... ooh 't is just dat . nu ga ik even zitten bokken se |
lap.
'k zal er een geit bijzetten ![]() |
en onzen bok is dood
hij had maar ene poot en get er twee van doen om tjoeketjoek te doen Al goed dat ge mij niet kunt horen zingen. |
Ik stel voor dat Paulus nog een ideetje krijgt. De vorige keer was heel het forum in beweging.
Een forumoorlog misschien? Geen burgeroorlog dit keer. Nu nog een slachtoffer vinden.. <Blikken wendend over de grote internetoceaan> |
Citaat:
:twisted: :wink: |
Glad you like it.
Ok, stap 1: oprichten van een lobbygroep annex generale staf. Zijn er feniksen(havikken zijn stom) onder ons? |
Citaat:
beginnend |
Paulus, vanaf heden bekleed je de rang van Maarschalk van de lichte artillerie. (jij staat in voor kleine, geniepige en irriterende aanvallen op de vijand)
Ik geef mezelf de rang Opperstormphörer. Stroom toe, kompanen! |
Citaat:
:? |
Hier zo! Jullie zijn stom!
|
Citaat:
En aanschouw! http://www.politicsinfo.net/nl/forum2/ |
Citaat:
Maar; Opperphöhrer, kijk eens wat ze doen => http://www.politicsinfo.net/nl/forum...ic.php?t=17660 8O :lol: :lol: Die hebben ons niet nodig .... Ze hebben een nieuwe vijand : hun moderator :lol: :lol: :lol: |
'k hem ooit eens op een ander forum mee nen gangbang in gang gestoken. Maar daar waren wat meer vrouwelijke elementen aanwezig dan hier.
Maar 't was wel lachen geblazen. allez 'k vond het toch plezant. En de site was meer op dat soort zaken gericht alhoewel dat het nen serieuze site was, maar mee ook een stuk waar ne mens zijne gang kon gaan. |
Citaat:
All right, I admit. Maar interne verdeeldheid is net wat we nodig hebben! Daarbij, we zijn al begonnen met mobiliseren. We kunnen nu niet meer stoppen. (excuus is minstens 90 jaar oud) |
voor da ge verkeerde gedachten krijgt : het was ne virtuele gangbang he.
belangrijk woordje vergeten pfffff |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be