![]() |
Tabakteelt
Het kan misschien een rare vraag zijn, maar weet de lezer wat de wetgeving (Belgisch, ik vermoed zeker Europees) omtrent het (thuis) telen van tabak (voor "eigen" gebruik) is, of waar ik die kan vinden?
|
Citaat:
Het is toch ook niet verboden om eigen alcoholische dranken te stoken tot op het punt dat je dit verkoopt en er dus winst op gaat maken? |
Dus indien er geen winst mee gemoeid gaat, zou het mogelijk zijn?
|
Citaat:
|
Is het toegelaten de tabak tegen teeltkosten te distribueren?
|
Citaat:
Je mag jezelf vergiftigen zoveel je wil, maar als je anderen vergiftigd wil de staat graag delen. Dat zou jij bovenal moeten weten... Los daarvan: dan moet je toch voldoende ruimte hebben voor je productie. http://www.tobacco.org/Resources/lbguide.html En nog ditte: http://www.vzwlagare.be/vwgforum/pos...85&FORUM_ID=15 blijkbaar kan je de planten krijgen bij de AVEVE, maar de productie lijkt me bij nader inzien toch iets van jaren. |
Bedankt voor de links. In Nederland is men een bescheiden project aan het opstarten omtrent de eigen teelt van tabak, ik was gewoon even wat informatie aan het winnen hoe dat in zijn werk gaat en vroeg me af of het hier mogelijk zou zijn.
Blijkbaar wel, maar met een ferme kwak bezigheidstherapie. |
Ik steek er gelijk een Nobel bij op.
:-D |
Sigaretten in Spanje: 2 euro 10 per pakje.
Twee euro tien, u leest het goed. |
Gestopt met roken, honderden euro's om de economie mee te stimuleren !
|
Citaat:
Zo, wat een mens allemaal niet kan leren in zijn studententijd.:-D |
Citaat:
Voor de rest pleit ik verzachtende omstandigheden.. |
Citaat:
|
Ik heb mij laten wijsmaken dat tabak ook wel in gerechten word verwerkt.
Weet iemand daar iets meer over? |
Ik zie net dat ik volgens de statistieken geen roker ben omdat je om in die groep opgenomen te worden minstens één sigaret per dag moet roken.
Woehoe. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be