![]() |
BUB in Mortsel
http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=4818
bekijk het filmpje van de regionale zender ATV. een massale protestactie van de BUB! :lol::lol: en dan die commentaren: Citaat:
|
Het enige wat de fils-a-papa-kes dus bereikt hebben is dat ze bij het buitenkomen wat eieren tegen hun hebben gekregen. Het huispersoneel zal niet blij zijn geweest met hunne was.
|
Tja,zo een massa Bubertjes bij één maakte wel een enorme indruk,en dan nog maar beweren dat ze geen mediabelangstelling krijgen:lol:
Het vlaggen dragen was wel nieuw voor de Bubertjes:-P |
Citaat:
|
De B.U.B. is en blijft waardig en geweldloos.
Misschien een idee voor de Vlaams-nationalisten. |
Citaat:
|
Ons BuBerkes hadden precies hun kakkebroekje nog aan,en dan de woordvoerder(allaz woordvoerder???,) die zijn gedichtje was aan opzeggen van hoe mooi België wel was :lol:
|
Citaat:
Wat doen wij nu dat wij een overwicht beginnen krijgen? Met eieren gooien. Wees blij dat wij niet dezelfde taktieken toepassen die ooit op ons toegepast zijn geweest. |
Citaat:
|
Waarom vind ik dit zo grappig???
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hans ben jij dezelfde Hans als op het filmpje ?
maar hoe dan ook een zielige toespraak :) |
Ik ben Hans1.:-)
De "toespraak" was nochtans raak, maar de boodschap is niet voor u bestemd.;-) |
Citaat:
|
http://forum.politics.be/showthread.php?t=85177
In communautaire discussies staat een klacht van een Vlaming in Moeskroen die vindt dat de faciliteiten niet worden uitgevoerd. Wanneer zal Bub daartegen reageren? Ik mag aannemen dat jullie op zijn minst tegen dit onrecht zullen ageren door jullie vast te ketenen aan de poorten van het gemeentehuis met een hele delegatie? |
Citaat:
Het valt me op dat de BUB bij communautaire kwesties ALTIJD de kaart van de Franstaligen trekt ongeacht de legitimiteit van de Vlaamse eisen. Als een geloofwaardige Belgicistische partij zou je op z'n minst de schijn moeten ophouden van wederzijds taalrespect. |
Volgens mij is het trouwens heel dom van het B.U.B. om zich als royalisten te profileren.
Want dat is namelijk niet echt een democratische instelling Daarbij komt dan nog het feit dat dit de indruk wekt dat zij in een droomwereld van prinsjes en princessen leven en niet echt realisten zijn. Het is niet omdat de koning een bindmiddel zou kunnen zijn dat je hem daarvoor ook moet gebruiken want als zo'n ondemocratische inslelling het enige bindmiddel is dan zou je je partij beter opdoeken. |
Citaat:
Het is nu enkel nog wachten op Hans in korte broek. |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be