![]() |
Vrouwen slaan
Volgens een forummer hier op het forum is het toegestaan om vrouwen te slaan als ze het zelf uitlokken8O
ik vind dit dus totale onzin hé Wat denken jullie hiervan |
Citaat:
Denk dat de jongen ferm op z'n kop is gevallen. |
uitlokken = doorbreken van de huwelijkstrouw. Voor de rest is het natuurlijk onaanvaardbaar. Ook diegene die de vrouw aangeraakt heeft mag zijn straf niet ontlopen. De rechter heeft haar geweten gevolgd. Applaus.
|
Citaat:
|
Vrouwen slaan mag in eerste instantie sowieso niet, maar er zijn uitzonderingen:
1. Als ze het zelf wil, of ze er expliciet om vraagt (ik zou dan wel ook een psychiater voor je vrouw aanraden) 2. Als ze het vraagt in een sexuele beleving 3. Als beide partners aan een geloof onderhevig zijn die deze handelswijze voorschrijft. |
Indien men zijn vrouw wenst te slaan, omwille van uiterst redelijke omstandigheden, vergt de beleefdheid dat men dit niet doet in het gedeelte van het vrouwelijk lichaam dat door haar kleren in normale omgang onbedekt zou worden gelaten. Het is niet geheel deugdelijk een vrouw toonbaar te mishandelen, en men zal u daar op aanspreken. Beperkt men zich daarom tot de rug, de onderbuik, de bovenarmen -en benen en in bepaalde gevallen de nek. Op die manier hoeven andere mensen geen last te hebben van uw huwelijksrelatie en geen weet te hebben van de onzedigheid die de vrouw over de familie gebracht heeft. Het is voor een man schandelijk dat anderen weten dat hij genoodzaakt was zijn vrouw te slaan.
STOLZ, Jan Isaac en Willem Zavelweghe (ed.), Hedendaagse etiquette, vol. 4: "Na het huwelijk", More Press, p. 233. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
echt pajot, ik ben benieuwd of ge ooit van straat geraakt
|
Citaat:
- de man niet zijn verplichtingen aan de vrouw is nagekomen en de vrouw dit voor een rechtbank kan bedingen / vice versa. - de man zijn vrouw ontslaat van haar plichten, maar enkel met consensus van de vrouw / vice versa Als een vrouw haar man bedriegt nog voor het huwelijk ontbonden is, dan bestaat daar nooit een gegronde reden voor. |
Citaat:
Is niet goed te praten beste. |
Citaat:
|
25% van de mensen tot nu toe hier vind dat je een vrouw eens goed kan bijwerken hé *KUCH*
|
Citaat:
|
Er zijn vrouwen die hun man zo ver kunnen drijven... dat moet ik toegeven. Maar dat keurt het niet goed.
|
Gewoon te gek voor woorden Pajot.Als je vrouw je bedriegt scheid je van haar.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be