Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Ze is Katholiek, dus we mogen ze verkrachten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=85261)

vercetti 22 maart 2007 19:11

Ze is Katholiek, dus we mogen ze verkrachten

Citaat:

Broers verkrachtten 13-jarig meisje
do 22/03/07 - In Middelkerke zijn drie minderjarige broers opgepakt voor verkrachting. Ze zijn geplaatst door de jeugdrechter in Brugge.
Een jaar lang hebben de drie jongens van Marokkaanse afkomst een 13-jarig meisje uit hun buurt verkracht. De politie greep in na een klacht van de moeder.

De jongens van 15, 16 en 17 jaar zijn moslims en ze verklaarden dat ze het niet gedaan zouden hebben als het meisje dat ook was.

De oudste is naar de jeugdgevangenis in Everberg gebracht. De twee anderen verblijven in de jeugdinstelling in Ruiselede.
bron
Schande. De doodstraf voor dit moslimtuig! :twisted:

andev 22 maart 2007 19:17

Gruwelijk moslimracisme

Zopas op het 7 uur tv-nieuws op ons aller VRT dan nog!
In Middelkerke werden 3 broers opgepakt, jonge gasten en moslim, die een 15 jarig meisje al een hele tijd als speelgoedpop voor verkrachting aan het gebruiken waren...
De heren moslims beweerden gewoon dat ze geen seks mochten hebben voor het huwelijk, volgens hun godsdienst, maar met een niet-moslim meisje, who cares?
Na het onophoudelijk geleuter en het opgevoerde onbeschaamde mediacircus over onze brave Wouter van B. waar toch het "racisme" van zovele Vlamingen aan de kaak moest worden gesteld ... worden we weer meteen met onze neus op de verrijkingsmethodes van onze multiculturele gasten geconfronteerd...
Diegenen die zo veel lol hadden de laatste dagen zijn weer aan een rustpauze toe, dacht ik...
Voor ik het vergeet: zijn de buitenlandse zenders en journalisten reeds op de hoogte gebracht?

Online 22 maart 2007 19:20

Gruwelijk moslimracisme

Broers verkrachtten 13-jarig meisje
do 22/03/07 - In Middelkerke zijn drie minderjarige broers opgepakt voor verkrachting. Ze zijn geplaatst door de jeugdrechter in Brugge.
Een jaar lang hebben de drie jongens van Marokkaanse afkomst een 13-jarig meisje uit hun buurt verkracht. De politie greep in na een klacht van de moeder.

De jongens van 15, 16 en 17 jaar zijn moslims en ze verklaarden dat ze het niet gedaan zouden hebben als het meisje dat ook was.

De oudste is naar de jeugdgevangenis in Everberg gebracht. De twee anderen verblijven in de jeugdinstelling in Ruiselede.
bron

Een dag na de anti-racismedag bericht de VRT over dit gruwelijk staaltje religieus racisme gepleegd door 3 jonge verrijkers.
Deze religio-racistische daden zijn m.i. een stuk erger dan de geweigerde trouw en oesters van Wouter VB.

Ik ben benieuwd naar de grote media/verkiezingsshow die de Spa/Willockx zal organiseren om deze religio-racistische wandaden te veroordelen.
Of blijft het bij een low profile veroordelingkje ergens op pagina 19 van De Morgen, omdat de daders allochtonen zijn?

Gargamel 22 maart 2007 19:30

Wedden dat ze het uitlokte.Een vrouw van 13 weet toch wat ze doet,een kansarme jongere van allochtoonse afkomst van 17 jaar daarentegen,sja,ze moest maar moslima zijn.;-)

Online 22 maart 2007 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel (Bericht 2547769)
Wedden dat ze het uitlokte.Een vrouw van 13 weet toch wat ze doet,een kansarme jongere van allochtoonse afkomst van 17 jaar daarentegen,sja,ze moest maar moslima zijn.;-)

De Edina-Feremans logica. Hoe kon ik dat nu vergeten?!? ;-)

Havana 22 maart 2007 19:34

bestaat al een topic over.

van Maerlant 22 maart 2007 19:34

25 jaar bak. Tijd dat er in dit land eens straffen komen op maat van de misdaad.

Havana 22 maart 2007 19:36

Ook Dennis Black Magic wordt gezocht in een verkrachtingszaak van een 15-jarig meisje.

Oh ja, was hij geen griek?

Truder 22 maart 2007 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vercetti (Bericht 2547710)

Idd, die mogen ze gewoon ophangen, mindejarig of niet! :evil:
Het doet me denken aan een situatie in Nederland waar een geestelijk gehandicapt meisje meerder keren werd verkracht door een groepje "jongeren".

Online 22 maart 2007 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havana (Bericht 2547781)

Deed hij het ook om religieus-racistische motieven?

Gargamel 22 maart 2007 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havana (Bericht 2547776)
bestaat al een topic over.

Mogen er zelfs meer zijn,want gaat toch de doofpot in,niwaar *knip*

Overbodige ad hominem aanval.

mvg,
Arnold.

andev 22 maart 2007 19:38

Citaat:

Het nieuws is zodanig vers dat het meteen op meerdere plaatsen opduikt in het forum... en maar goed ook!
Na de hypocriete multiculshow waarbij onze brave Wouter Van B. als vlaggenstok werd gebruikt worden we meteen weer met onze neus op de feiten geduwd.
Of gaat het zover dat "ze" dat feit als minder erg gaan beschouwen dan de drie koppels (misschien zelf van vreemde origine, want men verstopt ze vakkundig, waarom?) die zich niet wilden laten huwen door een donkerhuidige schepen?
Komt er een optocht? De koning komt dat meisje troosten?

C uit W 22 maart 2007 19:38

Dit heeft natuurlijk alles te maken met de sociaal-economische toestand van die gasten he, en niks met de islam!

Online 22 maart 2007 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havana (Bericht 2547781)

Het geminimaliseer kan beginnen.
Vreemd, in de zaak Van Bellinghen hoorden we geen enkele poco het racisme van de Vlaamse koppels vergelijken met het racisme van Griekse koppels.

Havana 22 maart 2007 19:40

Ik wil niet minimaliseren. Hoe kom je erbij?

Of denk je dat ik het allemaal niet erg vind?

Online 22 maart 2007 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havana (Bericht 2547809)
Ik wil niet minimaliseren. Hoe kom je erbij?

Of denk je dat ik het allemaal niet erg vind?

Een groot acteur zal je nooit worden Havana.

Gun 22 maart 2007 19:42

Citaat:

nope:evil:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 2547778)
25 jaar bak. Tijd dat er in dit land eens straffen komen op maat van de misdaad.

al beter!8-)

Waarom niet direct de vlieger op? Verhofstad heeft toch een akkoord met Marokko?

Havana 22 maart 2007 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Online (Bericht 2547783)
Deed hij het ook om religieus-racistische motieven?

Niet volgens mijn bron. Vind je de verkrachting van DBM (indien bewezen...) minder erg dan?

Griffin 22 maart 2007 19:42

't Is hier weer HLN zenne.

Griffin 22 maart 2007 19:43

Hoh en 't blijft hier HLN lijken eh... vaag toch...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be