![]() |
De Flair verbieden ?
Op het eerste gezicht ziet de Flair er een onschuldig tijdschrift uit. Nu dat dacht ik ook omdat ik als conservatieve man uiteraard nooit aan deze lectuur aandacht heb besteed. Maar in de krantenwinkel zag ik eens de voorpagina van dat zgn onschuldig boekje: vrouwen over vreemdgaan, seks met buitenechtelijke partners, enz...
Dit is een tijdschrift die vrouwen aanzet tot ontrouw, ontucht en feminisme en vooral het zet de vrouwen op tegen hun echtgenoot. Daarom pleit ik voor een verkoopsverbod voor dit perverte tijdschrift. Met nationaal solidaristische groet Max |
Citaat:
|
Citaat:
|
schrijven over = aanzetten tot ?????
:wtf: |
Ik denk dat jij de donkere middeleeuwen mist...
|
Het wordt hoog tijd dat de vrouw opnieuw haar normale plaats en functie kent in de maatschappij.
|
Citaat:
Kent gij uw plaats wel? ![]() |
Juust Max. Vanaf nu alleen nog maar kook-, tuin- en baby tijdschriften voor die verloederde vrouwen van vandaag. En bij de coiffeur alleen nog maar het parochieblad.
|
Idd nogal bedenkelijk. Maar het maakt Vlaamse vrouwen warm voor Noord-Afrikaanse & Turkse mannen door wekelijkse positieve berichtgevingen & fotos over andere vrouwen en hun allochtone vriendjes. Dus oké :wink:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Man man man, van welke planeet zijt ge eigenlijk afkomstig ? Volgens mij hebde ne keer teveel den boek van de Kavijaks gelezen, of teveel naar die serie gekeken... Maar ff serieus, ge zijt echt amusant ! :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou de flaire alleen maar kopen als hij door max verboden zou worden
maw nooit dus :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind de flair nu niet echt feministisch...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be