![]() |
Welke partij past het beste bij u? Het wat verouderd maar de grote richtlijnen zijn er nog steeds. Ga gewoon naar www.politicsinfo.be (zet de verschillen opzei (op hun forum na is ze een respectabele site)) en dan stemadvies.
PvdA (grote meerderheid) Agalev Vivant SP.A Spirit VLD CD&V N-VA Vlaams Blok Sins het duidelijk niet gaat op de grafiek erop te zetten is dit mijn score. |
N-VA
Spirit Agalev Vivant CD&V VLD SP.A Vlaams Blok PvdA |
Wat een vreemde uitslag, Fibre.
Va, mij was het : N-VA, Vl Blok, CD&v, vLD,Spa, Spirit, vivant, agalev en dan pvda |
En waar moet ik dat vinden op die site?
|
N-VA
Spirit SP.A Vivant CD&V VLD Vlaams Blok Agalev PvdA |
N-VA
VLD CD&V Vlaams Blok Sprite Spa Vivant Agalev PVDA Geen verrassende uitslag denk ik. |
Geen verassingen bij mij:
N-VA Spirit Vlaams Blok Vivant CD&V SP.A VLD Agalev PvdA |
Vlaams Blok
N-VA Spirit SP.A CD&V Vivant VLD Pvda Agalev |
VLD
N-VA VlBLOK Spirit Vivant CD&V Agalev SPA PVDA |
Uitslag half jaar geleden:
![]() Uitslag nu: ![]() Dus buiten dat VLD en VlBl van plaats verwisseld zijn (en Vivant in de picture is gekomen), niets nieuws onder de zon. |
Citaat:
[size=2](sst, twas maar om te lachen)[/size] |
Met een staaf die drie maal zo hoog is als de eerstvolgende: VIVANT.
Tweede staaf (1/3 van de hoogte van de eerste): VLD Derde, vierde, vijfde en zesde plaatsen met staafjes die nog eens de helft zijn van de tweede: Spirit, SP-A, CD&V en NV-A. Bij de andere partijen (Agalev, VB en PvdA) staan geen staven, enkel een plat lijntje. Nu moet ik wel toegeven dat ik enkel de thema's beantwoord heb die me nauw aan het hart liggen, t.t.z. die de kern van het VIVANT-model uitmaken (slechts 10 antwoorden gegeven). Tegenover veel andere thema's sta ik onverschillig. Enkel thema's dienen volgens mij niet individueel door één persoon of partij beoordeeld worden, maar moeten aan een referendum onderworpen worden, zodat een veel grotere groep van de bevolking eich erover kan uitspreken (directe democratie, weet je wel). Het valt me op bij de andere postings, dat Vivant er eigenlijk bij bijna iedereen op een derde of vierde plaats uitkomt. Misschien heeft VIVANT dan toch een aantal punten in zijn programma staan die precies d�*t verwoorden wat velen als de juiste oplossing zien? |
VLD
Spirit (1/2 van VLD) N-VA (bijna evenveel als Spirit) Vivant (net ietsje minder) CD&V (en nog net iets minder) SP.A Agalev Vlaams Blok PvdA (zo goed als geen staafje meer) |
SP.A
PvdA Agalev Vivant Spirit CD&V N-VA VLD Vlaams Blok - Klopt redelijk met wat ik al dacht :P - |
Vivant
VLD rest weet ik ni meer pvda en Blok 0 punten. |
VLD
N-VA Blok Vivant Spirit Rest weet ik nimeer. |
CD&V: 200
VLD: 176 Spirit: 140 Vlaams Blok: 140 N-VA: 136 SP.A: 136 Vivant: 120 Agalev: 102 PVDA: 1 pixel |
Dit ligt erg dicht bij de volgorde die ik zou stemmen. Vivant mag wel wat lager.
Agalev Spirit Vivant CD&V SP.A N-VA VLD PvdA Vlaams Blok |
Op dat van mij kan ik niet echt veel aanmerken. Ik vind die goed.
|
Vivant
VLD SP.A CD&V Spirit N-VA PvdA Agalev Vlaams Blok met een nipte overwinning :| VLD had bijna evenveel as vivant :s. er zal nog een vraag moeten bijstaan, moeten politiekers betrouwbaar zijn of niet? Dan had vivant mss een grotere voorsprong, want het was toch maar nipt ze :s. Fucnky |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be