![]() |
8JV: Overdonderend succes!
Open Vld-leden wordt gevraagd niet naar krantenwinkel te gaan voor "8JV"
(22/03/2007) Het gratis boek "8JV" blijkt een groot succes te zijn. Uit verschillende telefoons en e-mails die op het partijsecretariaat toekomen, leidt de partij af dat op sommige plaatsen alle exemplaren al werden uitgedeeld. Om te vermijden dat partijleden ook aanschuiven bij de kratenhandelaar, herinnert de partij eraan dat alle Open Vld-leden een gratis exemplaar thuis zullen toegestuurd krijgen. "We vragen onze leden daarom om de exemplaren van 8JV in de krantenwinkels over te laten aan zij die (vooralsnog) geen lid zijn van Open Vld," zegt partijwoordvoerder Tom Ongena. |
Citaat:
|
Als er iets gratis is, zit er een reukje aan...
|
Handig bierviltje dien boek
|
Er was ne uitbater van zo'n kratenzaak en had die boeken meteen bij het oud papiet gezet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil maar zeggen;campagnes kosten altijd handenvol geld. Ook die apen en dat strikje kost veel geld of wat dacht je,rooffllll. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar Marlboro, de partij heeft dat betaald hé, ;-) Het grote Guy fotoboek voor elke burger als herinnering aan een groot leider... Wanneer organiseert hij een partijcongres in ware Nuremberg stijl, ... Zo ge weet wel op de ijzervlakte bv, waarhij vanop het balkon van de ijzertoren de toegestroomde massa op de ijzervlakte toespreekt, die vervolgens met grote vlagenpracht, vendelzwaaiers en fanfares het lof bezingne van de grote blauwe leider ! Heil Guy ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor die wet op partijfinanciering konden burgers onbeperkt geld aan de partijen doneren, zodat de man in de straat geen geld moest ophoesten om campagnes van politieke partijen te betalen. |
Citaat:
|
Ik heb hier thuis alvast 5 exemplaren liggen :twisted:
|
Citaat:
Lap. Daar gaat mijn gratis Chimay Tripel van 't vat... :evil: :evil: :evil: |
Die boekjes gaan 8 jaar wanbeleid heus niet goedmaken ...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be