Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   8JV: Overdonderend succes! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=85415)

Patriot! 23 maart 2007 16:36

8JV: Overdonderend succes!

Open Vld-leden wordt gevraagd niet naar krantenwinkel te gaan voor "8JV"

(22/03/2007) Het gratis boek "8JV" blijkt een groot succes te zijn. Uit verschillende telefoons en e-mails die op het partijsecretariaat toekomen, leidt de partij af dat op sommige plaatsen alle exemplaren al werden uitgedeeld. Om te vermijden dat partijleden ook aanschuiven bij de kratenhandelaar, herinnert de partij eraan dat alle Open Vld-leden een gratis exemplaar thuis zullen toegestuurd krijgen. "We vragen onze leden daarom om de exemplaren van 8JV in de krantenwinkels over te laten aan zij die (vooralsnog) geen lid zijn van Open Vld," zegt partijwoordvoerder Tom Ongena.

Enter 23 maart 2007 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2550551)

(22/03/2007) Het gratis boek "8JV" blijkt een groot succes te zijn. Uit verschillende telefoons en e-mails die op het partijsecretariaat toekomen, leidt de partij af dat op sommige plaatsen alle exemplaren al werden uitgedeeld. Om te vermijden dat partijleden ook aanschuiven bij de kratenhandelaar, herinnert de partij eraan dat alle Open Vld-leden een gratis exemplaar thuis zullen toegestuurd krijgen. "We vragen onze leden daarom om de exemplaren van 8JV in de krantenwinkels over te laten aan zij die (vooralsnog) geen lid zijn van Open Vld," zegt partijwoordvoerder Tom Ongena.

Aanmaakhout is ook moelijker te verkrijgen en dit is gratis.

Tantist 23 maart 2007 16:43

Als er iets gratis is, zit er een reukje aan...

Dronkoers 23 maart 2007 16:48

Handig bierviltje dien boek

Piet Hein 23 maart 2007 16:56

Er was ne uitbater van zo'n kratenzaak en had die boeken meteen bij het oud papiet gezet.

Patriot! 23 maart 2007 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Piet Hein (Bericht 2550646)
Er was ne uitbater van zo'n kratenzaak en had die boeken meteen bij het oud papiet gezet.

In Herentals? Wie?

Piet Hein 23 maart 2007 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2550676)
In Herentals? Wie?

Neen niet in herentals stond overtijd in de krant.

Patriot! 23 maart 2007 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist (Bericht 2550586)
Als er iets gratis is, zit er een reukje aan...

Elke (pre)campagne is gratis, of heeft u soms moeten betalen voor de strikjescampagne van de NVA of de apen van het VB?

Jan Meuleman 23 maart 2007 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2550682)
Elke (pre)campagne is gratis, of heeft u soms moeten betalen voor de strikjescampagne van de NVA of de apen van het VB?

ach, het zijn dus weer loze verkiezingsbeloften.

Marlboro 23 maart 2007 17:07

Citaat:

Hug?Leg eens uit aub want nu val ik toch echt wel van m'n stoel;elke campagne is gratis?
Ik wil maar zeggen;campagnes kosten altijd handenvol geld.
Ook die apen en dat strikje kost veel geld of wat dacht je,rooffllll.

lombas 23 maart 2007 17:13

Citaat:

Is dat nu betaald door de overheid of door de VLD?

Herr Flick 23 maart 2007 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro (Bericht 2550693)
Hug?Leg eens uit aub want nu val ik toch echt wel van m'n stoel;elke campagne is gratis?

Maar Marlboro, de partij heeft dat betaald hé, ;-) Het grote Guy fotoboek voor elke burger als herinnering aan een groot leider...

Wanneer organiseert hij een partijcongres in ware Nuremberg stijl, ...

Zo ge weet wel op de ijzervlakte bv, waarhij vanop het balkon van de ijzertoren de toegestroomde massa op de ijzervlakte toespreekt, die vervolgens met grote vlagenpracht, vendelzwaaiers en fanfares het lof bezingne van de grote blauwe leider !

Heil Guy !

Patriot! 23 maart 2007 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 2550709)
Is dat nu betaald door de overheid of door de VLD?

Door Open VLD.

Patriot! 23 maart 2007 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro (Bericht 2550693)

Beste Marlboro, ik bedoelde dat elke campagne gratis is voor de mensen, niet voor de partijen uiteraard. Door de wet op partijfinanciering, waar ik zoals bekend niet zo'n groot voorstander ben, is dat overigens ook te betwisten, maar kom. Of de burger dat geld nu gebruikt ziet worden voor een boek of voor een 'ludieke' affichecampagne lijkt me geen wezenlijk verschil.

Zwartengeel 23 maart 2007 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2550735)
Beste Marlboro, ik bedoelde dat elke campagne gratis is voor de mensen, niet voor de partijen uiteraard. Door de wet op partijfinanciering, waar ik zoals bekend niet zo'n groot voorstander ben, is dat overigens ook te betwisten, maar kom. Of de burger dat geld nu gebruikt ziet worden voor een boek of voor een 'ludieke' affichecampagne lijkt me geen wezenlijk verschil.

Gelukkig dus maar dat je ex-partij zijn afkeer van partijfinanciering (waar jij blijkbaar ook nog altijd de vlooien van meedraagt) nooit heeft kunnen doordrukken. Of Guy had nog een extra taks moeten uitvinden om zijn nieuwste prul te bekostigen.

Patriot! 23 maart 2007 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2550744)
Gelukkig dus maar dat je ex-partij zijn afkeer van partijfinanciering (waar jij blijkbaar ook nog altijd de vlooien van meedraagt) nooit heeft kunnen doordrukken. Of Guy had nog een extra taks moeten uitvinden om zijn nieuwste prul te bekostigen.

Voor die wet op partijfinanciering konden burgers onbeperkt geld aan de partijen doneren, zodat de man in de straat geen geld moest ophoesten om campagnes van politieke partijen te betalen.

Brandaan 23 maart 2007 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2550765)
Voor die wet op partijfinanciering konden burgers onbeperkt geld aan de partijen doneren, zodat de man in de straat geen geld moest ophoesten om campagnes van politieke partijen te betalen.

Vroeger, toen men zich nog kon inkopen in politieke partijen.

Metternich 23 maart 2007 17:50

Ik heb hier thuis alvast 5 exemplaren liggen :twisted:

job 23 maart 2007 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2550551)

Lap. Daar gaat mijn gratis Chimay Tripel van 't vat... :evil: :evil: :evil:

Savatage 23 maart 2007 17:54

Die boekjes gaan 8 jaar wanbeleid heus niet goedmaken ...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be