![]() |
ANTWERPEN
Twee jonge tooghangers zijn vrijdag door de strafrechter tot 12 maanden effectieve celstraf veroordeeld voor de verkrachting van een minderjarige. De uitbater van het café, die al dan niet op de hoogte was van wat er in de toiletten van zijn etablissement gebeurde, werd vrijgesproken. De jaloerse vriendin van één van de jongens kreeg opschorting van straf. Het was de mama van Erica V. die eind september 2001 met een klacht naar de politie trok. Erica zegde dat ze tijdens een nachtje stappen in een café in Schoten tegen haar zin in de toiletten seks had gehad met Robby V. (26). Daarna was ze weer het café binnengegaan. Later op de avond leerde ze er Kevin M. kennen. Ze ging met hem mee naar huis en moest ook met hem "de hele nacht tegen haar zin vrijen". Maar nog was de herrie niet voorbij: Erica vertelde dat ze een paar dagen later werd opgebeld door een meisje. Dat beweerde dat de vriendin van Robby, ene Britt (20), eens met haar wilde praten. Erica ging naar het café en kreeg er een flink pak slaag van Britt. Naast Kevin, Robby en Britt moest ook Paul P. (29) voor de rechter verschijnen. Paul is de uitbater van het café, en hoewel hij wist wat er gebeurd was in de toiletten, greep hij niet in. Hij werd eerst vervolgd voor schuldig verzuim. Maar omdat het volgens het Openbaar Ministerie best mogelijk was dat Paul dacht dat het inderdaad om een gewone vrijpartij ging, vroeg de procureur zelf de vrijspraak. En zo geschiedde. |
Citaat:
|
tjah. wel spijtig dat et twalf maanden op luxehotel is. Zo gaan ze het niet afleren, hoe lang ze er ook zitten. Een straf moet een straf zijn. Als dat twaalf maanden opgesloten zou zijn zonder luxe, met eventuele gemeenschapsdienst ('dwangarbeid' maar dan menswaardig) geloof ik dat 12 maanden voldoende zou zijn als straf. Niet dat ze het dan nog eens zouden doen dus.
|
Wat wil je nu eigenlijk zeggen?
|
Rood Valkje, is dit geen onderwerp voor het forumonderdeel "links"?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het enige dat hiermee bewezen word is dat er nog steeds "blanke" straatschoffies rondlopen.
Waarom geen echte straf blijft mijn vraag. Steenkoolmijnen?Chemische castratie? Eichman, links, neen, binnenlandse politiek, neen, maatschappelijke discusie, waarschijnlijk. |
Citaat:
Weet er iemand misschien het adres van dit café in Schoten? :lol: :lol: :lol: |
Citaat:
|
wat een raar verhaal.. 8O
Dat meisje wordt verkracht.. blijft in dat café .. gaat dan nog eens mee met nen typ diezelfde avond... wordt de hele nacht verkracht .. spreekt daarna af met het lief van een van die gasten.. krijgt mot.. 8O 8O 8O Volkscultuur??? |
Raar verhaal, inderdaad.
En nu eens een doodgezwegen verhaal. Islamitische importbruidjes zijn levenslang gedoemd om echtelijke verkrachting te ondergaan. Mits onze overheid niets doet om deze barbaarse praktijk te beteugelen waarbij de vrouw gereduceerd is tot koopwaar, heeft deze vorm van verkrachting een legitiem karakter gekregen. Een taboeverhaal dat onze p.c. forumvrienden waarschijnlijk een zure oprisping zal bezorgen. :lol: :lol: :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien verzuimt Rood Valkje een bron op te geven (maar laat wel door de vorm uitschijnen dat het een krantenknipsel is). Sta mij toe aan de feiten te twijfelen. Er klopt hier iets niet. |
Citaat:
wat heeft jouw verhaal te maken met deze topic? Is het soms omdat dit verhaal niet in jouw kraam past dat je het weer nodig acht hier zo'n verhaal te posten waar moslims bij betrokken zijn? En kom aub weer niet af dat ik PC ben, want ik vind jouw verhaal even erg als dit verhaal. De wijze waarop jij hier echter dit nietsterzakendoend verhaaltje post zegt meer dan genoeg over jouw motieven en nuancering (en nu zal ik weer gescheld mogen aanhoren waarschijnlijk :roll: ) |
Waarschijnlijk heeft de rechter rekening gehouden met verzachtende omstandigheden.
Toch raar dat men na een verkrachting in hetzelfde café blijft om zich nog eens te laten verkrachten. Mag een minderjarige zonder begeleiding in een café de nacht doorbrengen ? Stond de moeder ook terecht ? |
De titel is trouwens onjuist.
Er is sprake van groepsverkrachters en dat kan ik niet uit het verhaal opmaken. “in de toiletten seks had gehad met Robby V. (26)” “Later op de avond leerde ze er Kevin M. kennen. Ze ging met hem mee naar huis en moest ook met hem "de hele nacht tegen haar zin vrijen". Dat noem ik geen groepsverkrachting maar prostitutie. |
Bobke, je hebt compleet gelijk.. normaal mag een jongere(met grens 16jaar dacht ik) nog niet eens een horeca zaak binnen zonder begeleiding.
Nu de begeleiding kan elke willekeurige volwassene zijn, dat is niet aan de Cafebaas om te checken. Die heeft niet eens de mogelijkheid dat te doen. Maar de ouders van de minderjarige jongedame zijn evenveel in fout als het over een blatant misdrijf gaat. Als ze de wet hadden gerespecteerd dan had E V nooit in contact kunnen komen met de voorgenoemde "schoften" die misbruik konden maken van de wereldvreemdheid van een minderjarige. Dat let niet dat de mannelijke sexpartners niet in de fout gingen.En het "nemen"(zover het vrijwillig was) van een minderjarige blijft een serieus misdrijf. |
Ik wil dan ook de daders zeker niet vergoelijken, ik zoek een verklaring voor de milde straf.
Hoe wereldvreemd een minderjarige ook is, na een verkrachting ga je niet met iemand mee naar huis. Dan zoek je hulp. |
Lijkt me verzonnen verhaal. Goed opgemerkt Darwin.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be