![]() |
Is het niet al lang geleden dat er nog eens een forummeeting is geweest? Wordt het geen tijd om eens wat minder digitaal eens over den pollentik te klappen?
Hierbij nomineer ik Gent als plaats voor de volgende meeting in februari :wink: |
Laten we een centralere plek nemen. Leuven of Mechelen.
|
Citaat:
:lol: Zo lang het maar niet "Gent of Deinze" wordt... P.S. Hoeveel decibels luid brult zo 'n authentieke Vlaamse Leeuw nu eigenlijk? :P |
hoeveel waren er op de laatste meeting ?
Gisteren in Vilvoorde Uilenspiegelzaal 200 ! Met Filip Dewinter :P |
Waarom de forumleden niet laten stemmen(poll :arrow: provincies) :?:
Wij houden onze forummeeting binnen de verkozen provincie. :idea: |
Citaat:
1) Slechte treinverbindingen (zoek maar op in welke topic) 2) Liefst zo weinig mogelijk vreemdelingen erbij (Stroppen en Jeannetten enzo ... 3) Onze Go(u)den Karolus is veel te goed voor proletaren ... 4) Hier woont OOK een kardinaal (waar ge't niet kunt tegen halen :lol: ) 5) 't Belangrijkste: Heer ydde is niet op zageventen gesteld :roll: |
Ik zou eigenlijk jullie tronies wel eens live willen zien, maar ik spijtig genoeg kan ik daar de tijd niet voor maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
okok.. speelvogel.. :oops: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2. Mijn onderwerp was eerst :P :wink: |
Antwerpen natuurlijk, het centrum van de wereld ;)
Daar is altijd alles begonnen, ken je geschiedenis ;) Ps: ik kom ook, als't niet over politiek gaat, en als er behalve Blokkers ook nog anderen komen. Mijn laatste forummeeting (van PI 2 jaar geleden) zat ik helemaal alleen tussen 20 Blokkers (leuk is anders) |
Howla ThePiano, sinds wanneer ben ik Blokker? :wink:
|
ik zal u nog eens een stukske zeep cadeau doen :?
Wij zijn geen onmensen |
komt er ook nog ne poll wanneer en waar in de populairste stad?
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be