![]() |
Evaluatie: Peter Tom Jones
Hoe zou jij Peter Tom Jones zijn sessie evalueren?
|
Een drie. Te dogmatisch, te veel profeetneigingen. Die drie is voor zijn professorschap. Titulatuur moet men eren, zeker een elitist als ik.
|
Ik heb een 1 gegeven, Jones is duidelijk een wetenschapper en geen politieker, ik vind dat hij in de wetenschap moet blijven, daar kan hij nuttiger werk verrichten dan in de praatbarak.
|
Ik heb hem een 10 gegeven; het is een van de enigen die op dit forum substantie heeft gebracht.
|
Citaat:
Een 4 en de raadgeving dat politiek niet zijn universum is. |
8/10
Verstand is ver zoek in de politiek, er moesten er meer zijn zoals hem. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
meer tetten zoiets ? |
Citaat:
|
Behalve dat hij de typisch wereldvreemde uitstraling heeft van een materiaalkundige (een goede vriend van mij is een collega van dhr. Jones), is hij erg dogmatisch, intollerant en slaagt hij er niet in om enige inhoudelijke replieken te geven. Ik vond zijn betoog dan ook maar erg zwakjes.
Van een academicus had ik meer verwacht, zeker omdat mijn goede vriend zo hoog oploopt van Jones' uitspraken rond het klimaat. |
Citaat:
|
8, ten minste antwoorden waar hij achter staat
|
Een 4, zijn nabauwen van de partijstandpunten en het negeren van directe hekele vragen of standpunten maakt van deze potentiële bron van vernieuwing in de politiek een waterdrager voor de gevestigde waarde.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be