Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over de forumsessies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=144)
-   -   Evaluatie: Hans Van De Cauter (https://forum.politics.be/showthread.php?t=85522)

Tantist 24 maart 2007 11:26

Evaluatie: Hans Van De Cauter

Hoe zou je de sessie met Hans Van De Cauter beoordelen?

Tantist 24 maart 2007 11:29

Ewel, beter dan verwacht. Hans gaf voor ne keer een deftig antwoord naar zijn normen, zonder het gebruikelijke genazi en gefasco... Toen uit de sessie bleek dat zijn account Hans1 ook door derden gebruikt wordt, vraag ik me dan af wie dat is, Bruno of zo?

De gebruikelijke inconsequente zever maar een stijl die vraagt om meer...

lombas 24 maart 2007 11:36

Een zes. Van de Cauter, daar blijf ik bij, is geen goede leidersfiguur en zou beter van achter de schermen handelen (wat zeker niet negatief bedoeld is), maar in de sessie gaf-ie blijk ook een nuchtere kant te hebben die ik voorheen niet had gekend.

Pluche 24 maart 2007 11:44

In deze sessie probeerde Hans eens normaal te doen, maar aangezien ik voor een onafhankelijk vlaanderen ben konden zijn argumenten mij niet overtuigen.

Brandaan 24 maart 2007 11:54

Ik was het vaak niet met dhr Van de Cauter eens, maar hij gaf uitgebreide antwoorden en hij reageerde ook goed op vervolgvragen. Een acht

Hertog van Gelre 27 maart 2007 00:59

Hans krijgt van mij een 7,5. Keurige sessie. Gaf serieuze antwoorden en ging diep op de vragen in. Een betere zaak waardig.

Jan van den Berghe 27 maart 2007 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist (Bericht 2552772)
Ewel, beter dan verwacht. Hans gaf voor ne keer een deftig antwoord naar zijn normen, zonder het gebruikelijke genazi en gefasco... Toen uit de sessie bleek dat zijn account Hans1 ook door derden gebruikt wordt, vraag ik me dan af wie dat is, Bruno of zo?

Hans vdC heeft die evenwel nooit bevestigd of ontkend... Patriot! beweerde dit evenwel zonder dat Hans vdC daar ooit op reageerde.

vlijmscherp 27 maart 2007 12:06

Dit was duidelijk niet de Hans1 van het forum, dit was iemand die wel wist waar hij het over had.
Hans1 is gewoon iemand van het BUB met mss een blinde adoratie voor hun Fürher Hans Van Cauter?

Jan van den Berghe 27 maart 2007 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 2560927)
Dit was duidelijk niet de Hans1 van het forum, dit was iemand die wel wist waar hij het over had.
Hans1 is gewoon iemand van het BUB met mss een blinde adoratie voor hun Fürher Hans Van Cauter?

Neen, Hans1 is gewoon Hans vdC. Al meermaals heeft Hans1 zich als voorzitter van de BUB geprofileerd.

Indien trouwens Hans1 niet Hans vdC is, had Hans vdC zich al lang hiervan gedistancieerd. In deze discussies noch in andere heeft hij echter ook maar enigszins dat gedaan.

Daarenboven is het heel eenvoudig uit te maken of het om dezelfde persoon gaat. Op basis van het IP-adres kunnen de moderatoren probleemloos achterhalen of het om dezelfde persoon gaat (of beter gezegd: die inlogt via dezelfde computer(s)).

evilbu 28 maart 2007 11:51

Voor diegenen die niet weten waar het precies om gaat :

dit geraakte afgesplitst tijdens de sessie met Van de Cauter:
http://forum.politics.be/showthread.php?p=2351213

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2351213)
Hans1 is inderdaad niet (alleen) Hans Van de Cauter. Account Hans1 werd wel aangemaakt door Hans, maar wordt intussen gebruikt door meerdere Belgischgezinde BUBleden zonder andere account. Dat is ook maar logisch, aangezien een drukbezet advocaat en partijvoorzitter niet altijd tijd heeft. Zo wordt continuiteit verzekerd. ;)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2351336)
Doordat de partijvoorzitter - of toch zijn medewerkers - steeds aanwezig is creeer je een sfeer van continuiteit, en dat schept vertrouwen. Maar wees gerust "Hans Van de Cauter" is enkel en alleen de man himself ;)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2351751)
Euh, wij hebben nooit gelogen hoor... de flaminganten hebben er zelf bij verzonnen dat Hans1=Hans Van de Cauter, immer en altijd.

Pikant detail is dat Patriot! wel zelf is overgestapt naar de VLD ondertussen. Ik vraag me af of hij nog steeds het paswoord heeft.:rofl:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 2561109)
Neen, Hans1 is gewoon Hans vdC. Al meermaals heeft Hans1 zich als voorzitter van de BUB geprofileerd.

Indien trouwens Hans1 niet Hans vdC is, had Hans vdC zich al lang hiervan gedistancieerd. In deze discussies noch in andere heeft hij echter ook maar enigszins dat gedaan.

Daarenboven is het heel eenvoudig uit te maken of het om dezelfde persoon gaat. Op basis van het IP-adres kunnen de moderatoren probleemloos achterhalen of het om dezelfde persoon gaat (of beter gezegd: die inlogt via dezelfde computer(s)).

Maar hij doet ook niet echt moeite om te ontkennen dat anderen zijn account gebruiken he? Lekker een vage sfeer scheppen rond je account.;-)

De moderators hebben al gezegd dat ze het niet erg vinden dat meerderen een account gebruiken, wat ze wel niet willen (maar dat is ook niet zo gemakkelijk te controleren) is iemand die meerdere accounts zit te gebruiken.

Zwartengeel 30 maart 2007 19:40

Ik moet zeggen dat ik ook vrij verrast was om Hans eens op een 'normale' manier te zien antwoorden. Ook al sta ik qua ideologie zoals bekend compleet lijnrecht tegenover hem, toch was het al bij al een behoorlijke forumsessie. Ik geef hem voor deze sessie dan ook zeven punten meer dan voor zijn gebruikelijke tussenkomsten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be