![]() |
Gb Is Overvallen In Erpe-mere
Citaat:
|
Dit forum gaat inderdaad over maatschappelijke discussies, zoals daar zijn, de pathologische focus van sommigen op faits divers als overvallen op de GB van Erpe-Mere. Waarom zijn sommigen in onze maatschappij zo geobsedeerd door banaliteiten?
Is onze maatschappij dan niet in staat deze mensen een boeiender leven te bezorgen? Of zijn deze mensen zelf niet in staat om open te staan voor het interessante? Vanwaar hun gebrek aan levenslust? |
Ei, tees is hier wel boulevard blidz nie ey
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:sleeping: |
Citaat:
|
Citaat:
Nog een beetje en ze doen het met een pepervatje en een banaan ![]() ![]() Oefenen op doel :-P ![]() |
Citaat:
|
Nen stun-gun en een alarmpistool? In plaats van in de frigo tussen de saucissen te zitten schuilen, hadden ze er beter allemaal samen op gevlogen.
|
Citaat:
Dus zal ik maar even opmerken dat Raf een andere avatar heeft gekozen. Op een forum over koetjes en kalfjes mag je zoiets zeggen, terwijl het eigenlijk niemand een lor interesseert. Maar ik heb dit postje toch lekker meegepikt. |
Citaat:
|
links gespuis ga nor huis!
Wie het ook gedaan heeft, men weet nu al dat ie na 1/3 kan vrijkomen.
Iedere vrijspraak is veel te licht hier in België, men treed niet redelijk genoeg op hetgeen altijd pijnlijk is voor de slachtoffers en nabestaanden. En linkse kloten zoals de liefhebbers van Tupac en Snoop doggy dog vinden dit normaal natuurlijk omdat er kansarmoede heerst dus is criminaliteit volgens hen de enige uitweg om aan geld te geraken. Bullshit natuurlijk. Thug life kies je volledig zelf. Moet GB nu VB stemmen ? Hoe denken de mensen dat GB dit probleem kan oplossen ? meer beveiliging ? of moet het probleem van hogerhand komen ? Moeten we kwaad en verzuurd ambras gaan zoeken in't stad ? hoe denken de linkse mufti's hier dat GB de schade kan terugkrijgen ? België is een echt gangsta paradise geworden; lichte straffen en veel buit. |
Verveel mij even dus bij deze toch maar eens antwoorden.
Citaat:
Citaat:
Overigens is niet ieder individu bloeddorstig. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nu ook Coolio er nog bij halen. Westside and peace homeboy 8-) |
Noem mij een muggezifter en al wat ge wilt, maar ik vraag mij wel af hoe men weet dat het een alarmpistool betrof als de daders nog niet gevat zijn? :s
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik vind het vooral een probleem dat die mannen wegraken. Ge kunt geen gazet verbranden in uwen hof of ge krijgt een boete, maar als er dan eens iets zwaar gebeurd, zijn de daders 'vermoedelijk' via zus en zo gevlucht.
Als ge in de VS laat ons zeggen een wall mart overvalt, denk ik dat ge amper tot aan het einde van de parking geraakt eer de politie achter uw gat hangt en een helicopter gedispatched is om zeker te zijn dat ge niet wegraakt. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be