Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   De twee grootste moskeeën in Nederland staan onder invloed van moslimextremisten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=85580)

Winterhamer 24 maart 2007 18:28

De twee grootste moskeeën in Nederland staan onder invloed van moslimextremisten

De twee grootste moskeeën in Nederland staan onder invloed van moslimextremisten

De twee grootste moskeeën in Nederland staan onder invloed van moslimextremisten. De Rotterdamse Essalammoskee en de Westermoskee worden onder toezicht oog van de fundamentalistische Moslim Broederschap in Europa gebouwd.

In het bestuur van de Essalammoskee zit een man van Europe Trust, de financiële tak van de Moslim Broederschap. Ook de sjeik van Dubai financiert de moskee en zou ook Europe Trust steunen. Een andere topman van Europe Trust zit in het bestuur van de Duitse tak van Milli Görüs, dat de Westermoskee zal gaan beheren.

De Moslim Broederschap is 's werelds belangrijkste en grootste moslimbeweging en is actief in vrijwel alle islamitische landen in met name het Midden-Oosten. De beweging streeft naar een vestiging van het islamitisch kalifaat dat de hele moslimwereld omspant.

De Broederschap predikte vanaf het ontstaan in 1928 de jihad. Inmiddels zou het geweld zijn afgezworen, maar nog steeds worden aanslagen aangemoedigd. Hamas, de Palestijnse tak van de Moslim Broederschap, wil Israël vernietigen.

CDA-kamerlid Mirjam Sterk zegt zich zorgen te maken over onwenselijke invloeden op onze moskeeën en vindt het belangrijk dat zulke organisaties hier geen voet aan de grond krijgen. Het CDA zal vragen gaan stellen aan de minister van Justitie, Hirsch Ballin en aan de minister van Wonen, Wijken en Integratie, Ella Vogelaar

http://frontpage.fok.nl/nieuws/74793

dewanand 24 maart 2007 20:38

gaat goed met islamisering.

jihad is heilig en hier kan men niets tegen doen.

laat je alvast besnijden en richt je hoop op Allah. Je redt zo je leven.

Dycore 25 maart 2007 00:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dewanand (Bericht 2554414)

Ik heb eerder de indruk dat gij een islam fundamentalist zijt ipv hindoe

Marlboro 25 maart 2007 01:03

Citaat:

Als ooit de dag of een dag zou aanbreken zoals in de film 300 zoals bij de spartanen dan zal ik er niet voor terug deinzen en zal hetzelfde doen als zij hebben gedaan.Ik zal net als de spartanen mij met hand en tand verzetten.

Jaja,allah is groot en allah is machtig maar niet allah maar ik heb er enen van ne meter tachtig,eat this sucker.

stropkeuh 25 maart 2007 21:52

Citaat:

Gij vangt zekers :roll:

the_dude 26 maart 2007 16:35

Afbreken gans die boel, kerken, moskeeën e.d. bouwsels moeten omgetoverd worden tot opvangmogelijkheden voor daklozen. Religie = intolerantie ; enige weg om religie in te perken = (spijtig genoeg) intolerantie t.o.v. religie.

Raven 26 maart 2007 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the_dude (Bericht 2559014)
Afbreken gans die boel, kerken, moskeeën e.d. bouwsels moeten omgetoverd worden tot opvangmogelijkheden voor daklozen. Religie = intolerantie ; enige weg om religie in te perken = (spijtig genoeg) intolerantie t.o.v. religie.

Moskeeën dienen nu ook al als sociaal centrum voor mede-moslims. Straf hé, uw eigen volk helpen. Kunnen belgen nog wat van leren ;-).

Toen ik enkele jaren terug naar Gent kwam zag ik een autochtoon heen en weer de kortrijksepoortstraat wandelen. Al die jaren later, loopt dat stuk ongeluk er nog rond. Ja.. belgen hé

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be