![]() |
Ben weeral eens benieuwd...
En ja ik weet het tabak en alcohol heb ik eruit gelaten maar dat heeft iedereen wel al eens gedaan heh. :wink: Het probleem is als ik dat ertussen had gezet en mensen hadden alcohol en tabak met nog een andere drug eens genomen dan zou ik wat horen! |
Ik ben een heel braaf meiske en ik moet en kan zeggen dat ik nooit drugs heb genomen
|
Vraag: doe jij drugs?
antwoord : nee (maar dat staat niet in uw poll) moet ik mij ongerust beginnen maken??? 8O |
Alcohol staat er niet bij, nee dus.
|
Neen. Zelfs geen cigaretten of alcohol (die 3 teugjes, waarvan 2 ongewenst, niet meegerekend).
|
Citaat:
|
Nee sorry voor uwe poll, maar ik handel, noch gebruik "drugs". Durf natuurlijk al eens nippen in wat alcohol, maar sigaretten ook "nee bedankt".
|
Ik heb nog nooit een van de hierbovenstaande drugs gebruikt enkel tabak(die onwetendheid in die jeugd) en hier en daar een glasje met een vloeibaar alcoholisch middel in.
|
Ge had natuurlijk de opties "geen van bovenstaande" en "meerdere van bovenstaande" moeten toevoegen om de uitslag goed te kunnen interpreteren.
|
Beste Paulus the experience, jij zei:
Citaat:
"Doe jij één van onderstaande drugs?" Beste Bavo: ivm "geen van bovenstaande", dat was de vraag niet. Zie boven. ivm "meerdere van bovenstaande", dan zou je nog niets weten over het preciese druggebruik van de personen en dat was wat ik nu juist wou weten. De groeten van mij. |
Beste,
pas dan de titel van iw topic aan :wink: |
Nog nooit drugs gebruikt.
|
Citaat:
|
Ik kan dat niet invullen want ge moogt maar één drug kiezen.
|
Wat ik de laatste tijd al héél sterk begon te vermoeden blijkt ook uit deze poll: Cocaïne is onderweg een van de meest populaire drugs te worden, populairder dan XTC. En verslavender.
|
Citaat:
|
Je kan beter vragen:
Welke drug heb je nog niet gehad! :lol: :lol: |
Kruidnoot staat er ook niet in!
|
Citaat:
Suiker Chocolade Internet Krasloten Sex Blauwe Winde Doornappel Tabak Nagelbijten Ether Slaappillen Tranquilizers Koffie Crack LSD Lijm Adrenaline Endorfine Opium Codeïne ... |
Vrouwen ?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be