Marlboro |
26 maart 2007 22:15 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
(Bericht 2557988)
Het Middelkerkse gemeenteraadslid Franky Devoogt (53) verlaat het Vlaams Belang en stapt over naar de Lijst Dedecker.
Dit werd ons bevestigd door zowel Jean-Marie Dedecker als Franky Devooght zelf.
Devooght was bij de jongste gemeenteraadsverkiezingen in oktober voor het eerst kandidaat. De uitbater van restaurant Sirene kreeg op de derde plaats toegewezen van het Vlaams Belang meteen 331 stemmen wat hem in de gemeenteraad deed belanden.
«Ik heb goed overwogen vooraleer de overstap te maken. Ik vind dat ik te weinig te zeggen hebben in het Vlaams Belang. Als verkozene wil ik inspraak in de partij en in de gemeenteraad. Bij het Vlaams Belang kon dat niet», verklaart Franky Devooght zijn overstap.
Publicatie: Het Laatste Nieuws
Veurne
In de gemeenteraad van deze avond zetelt Björn Soenen voor het eerst als vertegenwoordiger van de Lijst Dedecker. Soenen keert het Vlaams Belang, waarvoor hij verkozen werd, de rug toe omdat hij die partij nu te extreem vindt.
Publicatie: Het Nieuwsblad
Het mag eens goed nieuws zijn ook... :lol: :lol: :lol:
|
En ik lig plat van het lachen,denk toch eens 2 keer na inplaats van steeds domweg te zitten lachen.
1)Ze/men vind dat ze te weinig te zeggen heeft bij het vb?
Mijn mening;als iedereen zomaar z'n gedacht mag zeggen dan breng je de top van je partij in slechte papieren en zij mogen dan weer eens de vuile boel opkuisen van een ander.Maar groot gelijk;dat ze maar bij JM gaan,daar waar ze thuis horen.
Als wij zoals steeds iedere maand een vergadering houden en we zijn het bv over een bepaald punt wat oneens dan praten we daarover en vinden we een oplossing die uiteindelijk de meederheid vertolkt.Ook al zou ik er niet helemaal mee eens zijn dan en men zou mij intervieuwen ofzo net over dat punt dan zal ik het punt verkondigen die de meerderheid heeft vertolkt.
Maar beweren dat je niets te zeggen zou hebben is dikke onzin,ik mag vrank en vrij mijn gedacht zeggen tijdens eender welke vergadering van het vb en ik weet waar ik over spreek.
2)En dan die laatste artikel;de man vind opeens dat het vb te extreem zou geworden zijn?lol van het jaar,wij zijn net veel milder geworden.Slaat dus nergens op.
|