Distel |
26 januari 2004 16:27 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aangebrande Phönix
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Stoort het als er wat gras bijzit? Mijn hoeven dienen dringend proper gemaakt te worden, maar de cow-wash is dicht en mijn ton Dash is leeg.
Vliegende eekhoorns zeg je? Rode of grijze? En hoe snel moeten ze minimaal kunnen gaan?
Ik zou die koala's bijna gratis van de hand doen eigenlijk, maar ik mag niet met verlies verkopen he. Ik zal ze voorlopig in een doos van tupperweer steken, dan blijven ze langer goed. Misschien pekel ik ze wel. Maar ik twijfel of ik dat zou doen voor of nadat ik ze slacht.
|
Geen probleem, mijn moeder deed dat ook altijd toen ze ons slangen, muizen of grizlyberen voederde. Je wist zo wat voor groenten ze gegeten had voor ze ging jagen. Dash, gebruik je dat nog? Ik reinig mijn klauwen met olijfolie, veel natuurlijker en het voelt ook zachter aan (wel niet handig om uw prooi vast te houden, maar daarvoor bestaat aangepast schoeisel)
Bof, dat kies je zelf. De meesten zeggen dat je ze moet importeren maar dat is nonsens. Bestel gewoon wat goed ouderwets gevogelte en vang wat knagerig gedierte, stop ze twee weken tesamen in een kooi et voila: Je hebt een veestapel naar eigen wens. Met wat puzzelen kun je misschien die koala's er nog inpassen, zo sla je twee valken met één poot.
|
Die olijfolie maakt lelijke plekken op mijn hoefijzers (boer Sjarel vond het
nodig mij ook zo'n dingen aan te doen voor wanneer we op sneeuwvakantie gaan),
en dat past niet zo goed bij de gordijnen. Me Dash hebt ge da zo ni, al moet ik wel eens een andere manier vinden om mijn poten te wassen, want zo'n wasmasjien draait toch een beke rap zenne.
Awel, ik heb da nekeer geprobeerd se. Ik heb verschillende kottekes gemaakt, in elk kotteke een stel muizen gestoken, en dan overal een bevroren soepkiek derbij. Maar der gebeurd nog ni zoveel moet ik zeggen. De kiekens beginnen wel al wat warm te lopen went ze zijn ondertussen ontdooid. Tja, die beeskes hebben ook gevoelens he. Zie maar als ge hun koppekes deraf pitst. Ze beginnen spontaan rond te crossen van jolijt.
|