![]() |
Louis Seveke
Volgens het NOSS Hoernaal staat al vast dat de verdachte in extreem rechtse
kring moet worden gezocht. Was dat ten tijde van de moord op Fortuyn ook zo dat extreem links al bij voorbaat genoemd werd???? |
Re: Louis Seveke
René Peters gebruikte zijn klavier om te schrijven :
> Volgens het NOSS Hoernaal staat al vast dat de verdachte in extreem rechtse > kring moet worden gezocht. > Was dat ten tijde van de moord op Fortuyn ook zo dat extreem links al bij > voorbaat genoemd werd???? Je voelt je aangesproken? -- "Aan cijfers heb ik niets, feiten wil ik zien..." |
"René Peters" <[email protected]> schreef in bericht news: > Volgens het NOSS Hoernaal staat al vast dat de verdachte in extreem > rechtse kring moet worden gezocht. Net zo vast als dat de moordenaar van Marianne Vaatstra een blanke Europaan is die binnen een straal van 20 km van de moordplek woont? > Was dat ten tijde van de moord op Fortuyn ook zo dat extreem links al bij > voorbaat genoemd werd???? Nee, dat is speculatief onderbuikgevoel en dat moeten we met z'n allen niet willen. |
René Peters wrote:
> Volgens het NOSS Hoernaal staat al vast dat de verdachte in extreem rechtse > kring moet worden gezocht. Kom ik anders niet tegen op de site... http://www.nos.nl/nosjournaal/artike...07_seveke.html > Was dat ten tijde van de moord op Fortuyn ook zo dat extreem links al bij > voorbaat genoemd werd???? Zeker wel. "De kogel kwam van links", zegt je dat iets? Tot zover de overeenkomst. Verschil is de openlijke vreugde waarmee in rechtse kringen over de dood van Sévèke werd gesproken. |
Askatasuna <[email protected]> wrote:
> René Peters wrote: > >> Volgens het NOSS Hoernaal staat al vast dat de verdachte in extreem >> rechtse kring moet worden gezocht. > > Kom ik anders niet tegen op de site... > http://www.nos.nl/nosjournaal/artike...07_seveke.html > >> Was dat ten tijde van de moord op Fortuyn ook zo dat extreem links >> al bij voorbaat genoemd werd???? > > Zeker wel. "De kogel kwam van links", zegt je dat iets? Zeiden ze dat bij het NOS journaal? |
"Aris Tofanis" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Askatasuna <[email protected]> wrote: >> René Peters wrote: >> >>> Volgens het NOSS Hoernaal staat al vast dat de verdachte in extreem >>> rechtse kring moet worden gezocht. >> >> Kom ik anders niet tegen op de site... >> http://www.nos.nl/nosjournaal/artike...07_seveke.html >> >>> Was dat ten tijde van de moord op Fortuyn ook zo dat extreem links >>> al bij voorbaat genoemd werd???? >> >> Zeker wel. "De kogel kwam van links", zegt je dat iets? Och, één kogeltje van links tegenover het platbombarderen van landen door rechts, tsja. |
"Askatasuna" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > René Peters wrote: > >> Volgens het NOSS Hoernaal staat al vast dat de verdachte in extreem >> rechtse >> kring moet worden gezocht. > > Kom ik anders niet tegen op de site... > http://www.nos.nl/nosjournaal/artike...07_seveke.html > >> Was dat ten tijde van de moord op Fortuyn ook zo dat extreem links al bij >> voorbaat genoemd werd???? > > Zeker wel. "De kogel kwam van links", zegt je dat iets? en in dit geval van een krakersvriendje...eeen allochtoon met nederlands paspoort.. groen links stort nu in en loopt naar wilders..hahaha > > Tot zover de overeenkomst. Verschil is de openlijke vreugde waarmee in > rechtse kringen over de dood van Sévèke werd gesproken. |
Orac wrote:
> "Aris Tofanis" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Askatasuna <[email protected]> wrote: >>> René Peters wrote: >>> >>>> Volgens het NOSS Hoernaal staat al vast dat de verdachte in extreem >>>> rechtse kring moet worden gezocht. >>> Kom ik anders niet tegen op de site... >>> http://www.nos.nl/nosjournaal/artike...07_seveke.html >>> >>>> Was dat ten tijde van de moord op Fortuyn ook zo dat extreem links >>>> al bij voorbaat genoemd werd???? >>> Zeker wel. "De kogel kwam van links", zegt je dat iets? > > Och, één kogeltje van links tegenover het platbombarderen van landen door > rechts, tsja. > > ghehe... nog zo'n feit die zichtbaar is zonder NOS. JayJBee "Wie laat zich nog dicteren door mainstream in een 'post WTC7 tijdperk'?" |
On 28 mrt, 13:29, "René Peters" <[email protected]> wrote:
> Volgens het NOSS Hoernaal staat al vast dat de verdachte in extreem rechtse > kring moet worden gezocht. Twijfel je daar aan? > Was dat ten tijde van de moord op Fortuyn ook zo dat extreem links al bij > voorbaat genoemd werd???? Ja. Bij Voortuyn werd de dader al gelijk gepakt. Het is een Rotterdammer die in Spanje woont. Rechtsch dus. |
René Peters wrote:
> Volgens het NOSS Hoernaal staat al vast dat de verdachte in extreem rechtse > kring moet worden gezocht. > Was dat ten tijde van de moord op Fortuyn ook zo dat extreem links al bij > voorbaat genoemd werd???? > > Geen wonder dat er zo lang is gezocht, het kwam gewoon niet in ze op om eens te gaan kijken in linxe kringen. Er werd gezocht in extreem rechtse kringen, de politie, de aivd en de vastgoedwereld, terwijl het zo voor de hand lag. |
Orac wrote:
> "Aris Tofanis" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > >>Askatasuna <[email protected]> wrote: >> >>>René Peters wrote: >>> >>> >>>>Volgens het NOSS Hoernaal staat al vast dat de verdachte in extreem >>>>rechtse kring moet worden gezocht. >>> >>>Kom ik anders niet tegen op de site... >>>http://www.nos.nl/nosjournaal/artike...07_seveke.html >>> >>> >>>>Was dat ten tijde van de moord op Fortuyn ook zo dat extreem links >>>>al bij voorbaat genoemd werd???? >>> >>>Zeker wel. "De kogel kwam van links", zegt je dat iets? > > > Och, één kogeltje van links tegenover het platbombarderen van landen door > rechts, tsja. > > Wat een zwak verweer, lijkt wel een parodie op linx. Bovendien klinklare onzin. Alleen Stalin en Pol Pot zijn al verantwoordelijk voor miljoenen kogels en slachtoffers. |
"Askatasuna" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > René Peters wrote: > >> Volgens het NOSS Hoernaal staat al vast dat de verdachte in extreem >> rechtse >> kring moet worden gezocht. > > Kom ik anders niet tegen op de site... > http://www.nos.nl/nosjournaal/artike...07_seveke.html Nee natuurlijk niet, want ze weten donders goed dat bij twijfel niets op het net moet worden gepubliceerd. Maar ik verwijs naar de uitzending. >> Was dat ten tijde van de moord op Fortuyn ook zo dat extreem links al bij >> voorbaat genoemd werd???? > > Zeker wel. "De kogel kwam van links", zegt je dat iets? > > Tot zover de overeenkomst. Verschil is de openlijke vreugde waarmee in > rechtse kringen over de dood van Sévèke werd gesproken. |
Onder het plaveisel het moeras wrote:
> Het is een Rotterdammer die in Spanje woont. Rechtsch dus. proest...leg us uit? |
Askatasuna tikte:
> René Peters wrote: > >> Volgens het NOSS Hoernaal staat al vast dat de verdachte in extreem >> rechtse kring moet worden gezocht. > > Kom ik anders niet tegen op de site... > http://www.nos.nl/nosjournaal/artike...07_seveke.html > >> Was dat ten tijde van de moord op Fortuyn ook zo dat extreem links >> al bij voorbaat genoemd werd???? > > Zeker wel. "De kogel kwam van links", zegt je dat iets? > > Tot zover de overeenkomst. Verschil is de openlijke vreugde waarmee in > rechtse kringen over de dood van Sévèke werd gesproken. Dat zal wel veranderen mocht de dader zelf een "linkse" rakker blijken te zijn. Dan wordt Seveke in rechtse kringen opeens geroemd als een Groot Strijder tegen het onrecht, die door een lafhartige kogel van linx om het leven is gebracht. |
"Franneke" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Askatasuna tikte: > >> René Peters wrote: >> >>> Volgens het NOSS Hoernaal staat al vast dat de verdachte in extreem >>> rechtse kring moet worden gezocht. >> >> Kom ik anders niet tegen op de site... >> http://www.nos.nl/nosjournaal/artike...07_seveke.html >> >>> Was dat ten tijde van de moord op Fortuyn ook zo dat extreem links >>> al bij voorbaat genoemd werd???? >> >> Zeker wel. "De kogel kwam van links", zegt je dat iets? >> >> Tot zover de overeenkomst. Verschil is de openlijke vreugde waarmee in >> rechtse kringen over de dood van Sévèke werd gesproken. > > Dat zal wel veranderen mocht de dader zelf een "linkse" rakker blijken te > zijn. Dan wordt Seveke in rechtse kringen opeens geroemd als een Groot > Strijder tegen het onrecht, die door een lafhartige kogel van linx om het > leven is gebracht. > na mijn analyse blijkt het een linkse rakker te zijn...tis mooi dat die linkse smeerhonden elkaar afschieten zeg ik maar |
On 28 mrt, 15:01, "Franneke" <[email protected]> wrote:
> Askatasuna tikte: > > > René Peters wrote: > > >> Volgens het NOSS Hoernaal staat al vast dat de verdachte in extreem > >> rechtse kring moet worden gezocht. > > > Kom ik anders niet tegen op de site... > >http://www.nos.nl/nosjournaal/artike...07_seveke.html > > >> Was dat ten tijde van de moord op Fortuyn ook zo dat extreem links > >> al bij voorbaat genoemd werd???? > > > Zeker wel. "De kogel kwam van links", zegt je dat iets? > > > Tot zover de overeenkomst. Verschil is de openlijke vreugde waarmee in > > rechtse kringen over de dood van Sévèke werd gesproken. > > Dat zal wel veranderen mocht de dader zelf een "linkse" rakker blijken te > zijn. Dan wordt Seveke in rechtse kringen opeens geroemd als een Groot > Strijder tegen het onrecht, die door een lafhartige kogel van linx om het > leven is gebracht. LOL |
"Very grumpy old man" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Orac wrote: > >> "Aris Tofanis" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> >>>Askatasuna <[email protected]> wrote: >>> >>>>René Peters wrote: >>>> >>>> >>>>>Volgens het NOSS Hoernaal staat al vast dat de verdachte in extreem >>>>>rechtse kring moet worden gezocht. >>>> >>>>Kom ik anders niet tegen op de site... >>>>http://www.nos.nl/nosjournaal/artike...07_seveke.html >>>> >>>> >>>>>Was dat ten tijde van de moord op Fortuyn ook zo dat extreem links >>>>>al bij voorbaat genoemd werd???? >>>> >>>>Zeker wel. "De kogel kwam van links", zegt je dat iets? >> >> >> Och, één kogeltje van links tegenover het platbombarderen van landen door >> rechts, tsja. > > Wat een zwak verweer, lijkt wel een parodie op linx. > > Bovendien klinklare onzin. Alleen Stalin en Pol Pot zijn al > verantwoordelijk voor miljoenen kogels en slachtoffers. Ik probeer alleen maar aan te geven dat het belachelijk is om kogels te gaan tellen. Een dictatuur, links of rechts, is niet links of rechts, maar een dictatuur en dat eindigt meestal in dikke tranen. Tenzij jij vermoedt dat, laten we zeggen, Franneke met een pistool rondloopt om VVD-ers neer te knallen en Wiegel altijd een handgranaat bij zich heeft om bij Halsema door de brievenbus te stoppen als hij de kans krijgt. |
Franneke wrote:
>>Tot zover de overeenkomst. Verschil is de openlijke vreugde waarmee in >>rechtse kringen over de dood van Sévèke werd gesproken. > > > Dat zal wel veranderen mocht de dader zelf een "linkse" rakker blijken te > zijn. Dan wordt Seveke in rechtse kringen opeens geroemd als een Groot > Strijder tegen het onrecht, die door een lafhartige kogel van linx om het > leven is gebracht. Linx blinkt vandaag uit in de zwakke verweren. Wat zeg ik, vandaag...? |
Franneke wrote:
> Dat zal wel veranderen mocht de dader zelf een "linkse" rakker blijken te > zijn. Dan wordt Seveke in rechtse kringen opeens geroemd als een Groot > Strijder tegen het onrecht, die door een lafhartige kogel van linx om het > leven is gebracht. Wat een stom, achterlijk praatje. De tijd dat je Franneke serieus kon nemen: die is allang voorbij. Tegenwoordig komt er alleen nog maar wat gegil uit. Wat een stevige indicatie is voor haar geestelijke gesteldheid. Stel je voor zeg - dat ze grappig probeert te doen. Dat ze haar stomme praatjes als grapje probeert te verkopen. Zou het werkelijk? Goed getimed! Net zo grappig als een harde scheet laten tijdens een uitvaartmis. |
"Franneke" <[email protected]> schreef in bericht news: > Dat zal wel veranderen mocht de dader zelf een "linkse" rakker blijken te > zijn. Dan wordt Seveke in rechtse kringen opeens geroemd als een Groot > Strijder tegen het onrecht, die door een lafhartige kogel van linx om het > leven is gebracht. Klets niet zo raar Franneke! Die Seveke was een onfrisse figuur die omgebracht is door een ander naar stinkerdje, net zo als dat gegaan is met Endstra, Bruinsma, Mieremet en al die andere boefjes. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be