![]() |
recht
wie is er hier advocaat of kent er behoorlijk veel van recht?
|
scheisse ik wou een openbare stemming zodat ik kon zien wie me kon helpen :(
|
herbeginnen!
|
Voor mij persoonlijk ontbreekt de 'misschien' optie.
|
jama nu wete ze toch al dat ik dat vraag omdat ik een probleem heb. Nuja iemand die er echt iets van kent en zo goed zou willen zijn te helpen(lees:vraag beantwoorden) mag altijd een pb sturen.
|
Citaat:
http://www.progresslaw.net/NL/wie%20zijn%20we.htm |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Studeren is saai.
Geen seconde dat ik daar ooit nog in steek. Die tijd daar aan besteed word, zou men beter in den bak doorbrengen na een leuke misdaad te besteden, zoals iemand neersteken. |
Citaat:
Je moet af en toe ook eens een onderscheid maken tussen iemand z'n politieke visie en z'n professionele bezigheden. :) |
Ik weet mss niet veel over recht, maar ik weet wel wat ik moet weten ;-)
Is dat dan ook "behoorlijk wat vanaf weten"? |
een brief naar de rechter schrijven, kan dat zo maar? wordt dat gelezen? naar wie moet ik hem anders sturen? mijn pc is namelijk in beslag genomen maar er staat een document op dat ik echt echt nodig heb, ik kan dit ook beargumenteren. Wat doe ik best?
nb: ik kan helaas geen advocaat betalen |
Citaat:
Pro deo aanvragen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Och ik heb ook zo wat "ambras" met een frauduleus uitgeversbedrijfje dat graag mensen afdreigt.
Ik wacht nog steeds tot ze effectief gaan doen waarmee ze al 7 brieven mee dreigen. Toch handig als je wat van "recht" afweet. Ik heb wel recht in mijn studiepakket gehad en heb nog enkele boeken in mijn kast staan. Je moet gewoon het juiste artikeltje terugvinden! (enfin voor de niet al te complexe materie) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be