![]() |
Re: Kogels blijven van linx komen
On 28 mrt, 17:18, "el misti©" <[email protected]> wrote:
> "donnerwetter!" <[email protected]> schreef in berichtnews:mn.e4087d73d71c47c7.68110@donnerwetter .net... > > > > > > > el misti© schreef op 28-3-2007 : > >> "donnerwetter!" <[email protected]> schreef in bericht > >>news:[email protected]. .. > >>> Anneke.A heeft uiteengezet op 28-3-2007 : > >>>> "Very grumpy old man" <[email protected]> wrote in message > >>>>news:[email protected]... > >>>>> De moord op linxe crimineel blijkt een afrekening te zijn in het linxe > >>>>> criminele circuit. De beide linxe criminelen kenden elkaar uit het > >>>>> krakersmilieu, eenvanoudsher notoire schuilplaats voor crimineel > >>>>> linx > >>>>> tuig. > > >>>> Ho even, dacht je echt dat rechtse getiktelingen niet zouen hebben > >>>> gekraakt. > > >>> In Eindhoven is een leegstaande kazerne een aantal jaar gekraakt geweest > >>> door neo-nazikrakers. > > >> Die link heb ik kortgeleden gepost: > > >>http://www.xs4all.nl/~afa/alert/3_5/loep.html > > > Ik ben er vaak langsgefietst, toen ik nog in Eindhoven woonde en werkte. > > Ik vind het ook een beetje naief om over 'de krakerswereld' te spreken. > Zelf heb ik ervaring met krakers uit Leeuwarden en uit Zwolle, en die waren > eigenlijk vrij a-politiek. Kraakten uit pragmatische redenen en waren wel > wat linksig, maar voornamelijk hing daar een hippie-sfeer in de kraakpanden. > Verhalen over andere krakerspanden, voornamelijk in het westen des lands > leerden me dat er ook nogal wat bijzat dat heel autoritair strak > hiërarchisch georganiseerd was, en waarbij een eigen mening niet echt op > prijs werd gesteld. Doet me eerder rechts aan, hoewel in extreem linkse > kringen dat fenomeen ook wel speelt. "Links fascisme" is dan ook zeker een > term die bruikbaar is. > Zowel bij links als bij rechts heb je de 'rekkelijken en de preciezen'.- Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven - > > - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven - Martinus T. vertoefde laatstelijk in het krakersmilieu van Barcelona. Maar laten we maar tot vrijdag wachten, dan wordt hij voorgeleid en mogelijk weten wij dan meer over zijn motieven. -- rvm |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be