![]() |
Stad start cursus Nederlands voor allochtone winke- liers in omgeving De Coninckplein
Taalcursus voor allochtone winkeliers
De stad Antwerpen geeft speciale cursussen Nederlands aan winkeliers uit de buurt rond het Atheneum en het De Coninckplein. Daar bestaat de middenstand vooral uit allochtone zelfstandigen, en die kunnen volgens de stad wel wat steun gebruiken in de omgang met hun klanten. Naast Nederlands, leren de cursisten ook een hoop praktische dingen over het openhouden van een winkel. Maar de stad heeft wel de nodige moeite om allochtone winkeliers te overtuigen van het nut van een cursus Nederlands. Bron/ATV Nu is het al ver gekomen,ga in een vreemd land wonen,begin een winkel en onze P;Janssens bied U wel een gratis cursus aan,weer een paar honderd allochtonen stemmen bij hé !!! |
Toch positief allochtonen die aangespoord worden Nederlands te leren?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat een flauwe kul is dat nu :roll: Dus meer dan 50% van de Antwerpenaars koos voor de Volksbedrieger NR1 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nog voor ze een zaak opendoen moeten ze nederlands kunnen. Nog voor ze hier worden toegelaten moeten ze nederlands kunnen. Zijn ze hier geboren;dan zouden ze sowieso nederlands moeten kunnen. En dit zegt genoeg; Maar de stad heeft wel de nodige moeite om allochtone winkeliers te overtuigen van het nut van een cursus Nederlands. Dit is het mooiste bewijs. |
Amaai, gaan chique winkeliers worden als maar 35% voldoende ingeburgerd geraakt :lol::lol::lol:
|
Citaat:
Dat de meesten het nut niet inzien van die taalcursussen: als ik in een winkel niet naar behoren geholpen wordt (op welke manier dan ook), ga ik daar niet meer. Ik denk eerder dat ze genoeg hebben aan de klanten die ze in hun eigen taal kunnen bedienen. Commerçanten blijven commerçanten, waar ook ter wereld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be