![]() |
Genezen dankzij Paus Johannes II
"Kijken naar paus was ondraaglijk"
![]() ![]() Zuster Marie-Simon-Pierre stond vandaag de pers te woord. Citaat:
;-) |
Ja, dat lijkt mij een gevolg van de politiek! :lol:
|
Tja, laten we 'mirakel' voorlopig tussen aanhalingstekens plaatsen. Als de desbetreffende non inderdaad Parkinson had, en daarvan genezen is; EN dat kan bewezen worden; is het een mirakel.
|
En dan mag Jean Pol wel eens aan de artsen van deze wereld uitleggen hoe dat werkt, zo'n mirakel.
|
zal wel een bedtijd verhaaltje zijn voor zieltjes te winnen voor de kerk
|
Citaat:
|
En dan Islam achterlijk noemen :lol:
|
Citaat:
|
Een atheïst die geneest, geneest door de dokters.
Een katholiek die geneest, geneest door God, Jezus, de paus, of een heilige. |
Een behoorlijk omvangrijke topic terzake is terug te vinden op http://forum.politics.be/showthread.php?t=78933&page=42
Helaas ben ik nog steeds wachtende op de "bewijzen" die de katholieken aldaar beweren over te beschikken... Misschien dat het in deze topic wel mogelijk is...? |
Citaat:
|
Het valt mij vooral op dat wanneer een gezening wetenschappelijk te verklaren is, niemand erover twijfelt dat de geneeskunde evolueert.
Maar wanneer een genezing onverklaarbaar is waar zelfs de grootste wetenschappers geen uitleg voor hebben, dan boort men meteen de gedache van een mirakel de grond in. Het is erg gesteld met het spirituele in onze Westerse wereld. Dat baart me zorgen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Vreemd genoeg geven de katholieken niet thuis wanneer hen gevraagd wordt die zogenaamde bewijsstukken eens te presenteren... Pas dan kunnen we de mening eens vragen van die zogenaamde "grootste wetenschappers"... Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder is het ook zo dat de Islam vandaag vooral bezigis met een soort poging tot wereldverovering. Niet om het spirituele zelf. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Voor mij driehonderd gram valse hoop alsjeblieft. Kut.
|
LOL
genezen door een satanist? (ja de paus is een satanist) hmmm Citaat:
Bring in the clowns.... Pin d'Ar |
Citaat:
Was het zoiets? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be